Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:458811
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.1.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.2.  Makrovides analīze    5
1.3.  Mikrovides analīze    9
1.4.  Nozares analīze    11
1.4.1.  Skaistumkopšanas nozares analīze    11
1.4.2.  Konkurences intensitāte nozares ietvaros    12
1.5.  Konkurences analīze    15
1.5.1.  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode    15
1.5.3.  General Electric modelis    17
1.6.  Tirgus ietilpības novērtēšana    19
1.7.  SVID analīze    20
2.1.  Pircēju tirgus segmentēšana    23
2.2.  Mēķtirgus noteikšana    25
2.2.1.  Mēķtirgus noteikšana    25
2.2.2.  Pozicionēšana    25
2.3.  Uzņēmuma „veiksmes atslēga”    27
2.4.  Pircēju rīcības modelis    28
2.4.1.  Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process    29
2.5.  Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģijas    31
2.6.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    32
  Secinājumi un priekšlikumi    34
  Bibliogrāfiskais saraksts    35
Extract

Uzņēmuma konkurētspējas jēdziens ietver sevī dažādus ekonomiskos rādītājus, kuri raksturo uzņēmuma stāvokli nozares tirgū. Šo rādītāju kopums var ietvert gan preču kvalitāti raksturojošus rādītājus, gan faktorus, kuri kopumā raksturo uzņēmuma preču ražošanas un noieta ekonomiskos apstākļus.
Katram uzņēmumam jāizveido sava unikāla stratēģija, lai iegūtu konkurētspējīgu priekšrocību, ņemot vērā konkrēto situāciju nozarē, tirgū un pašā uzņēmumā. Stratēģija ir saistīta ar tādiem plāniem un darbībām, kuru mērķis ir palīdzēt uzņēmumiem un cilvēkiem veiksmīgi konkurēt savā sfērā. Stratēģija ietver visa uzņēmuma būtiskās darbības, norādot uzņēmuma darbības virzienu un eksistences mērķi, kā arī stimulējot nepieciešamās pārmaiņas, kuras nosaka darbības vide.
Tāpat arī ir jāizveido mehānismi, kas sekotu iespējamām ārējās vides izmaiņām un brīdinātu vadītājus, ja rodas nepieciešamība mainīt vai pielāgot misiju, mērķus, stratēģijas un to īstenošanas metodes. Saprotot uzņēmuma veiksmju un neveiksmju cēloņus, ir iespējams izstrādāt kvalitatīvu mārketinga plānu, ar kura palīdzību var panākt uzņēmuma attīstību. Kursa darba mērķis ir apkopot un izanalizēt informāciju par uzņēmumu, lai to varētu izmantot izstrādājot kursa darbu – mārketinga plānu SIA “Nikita” produktam – skaistumkopšanas pakalpojumiem, kas palielinātu produkcijas realizācijas apjomu un plašāku atpazīstamību Latvijas tirgū.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register