Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:724844
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Skolas pedagoģijas aspekti izglītības alternatīvo teoriju pārstāvju (M. Montesori, R. Šteiners, G. Keršenšteiners, F. Frēbels) pedagoģiskajos uzskatos un to pamatprincipos    4
  Skolas pedagoģijas aspekti dažādu psiholoģijas teoriju pārstāvju (Piažē, Bruners, Vigotskis) pedagoģisko ideju nozīmes uzskatos    13
  Secinājumi    16
  Izmantotā literatūra    19
Extract

Izpētot skolas pedagoģijas aspektus izglītības alternatīvo teoriju pārstāvju pedagoģiskajos uzskatos un to pamatprincipos, kā arī skolas pedagoģijas aspektus psiholoģijas teorijās, esmu pamanījusi to, ka lielākā vai mazākā mērā, taču šie aspekti gan pedagoģijas, gan psiholoģijas teorijās vietām ir kopīgi un līdzīgi, bet arī ļoti nozīmīgi pedagoģiskajā mācību procesā.
Piemēram, Montesori un Keršenšteiners uzskata, ka skolotājam pedagoģiskajā procesā ir jāievēro bērna vecumposma īpatnību izpausmes, jāpievērš uzmanība morālās un fiziskās pārslodzes cēloņiem, ka skolotājs nedrīkst virzīt savu pedagoģisko darbību uz kādu atsevišķu audzēkņa iezīmi, bet gan jāpatur prātā topošās personības kopveselums, nevar balstīties tikai uz vienu ir jāņem vairākas īpašības vērā un audzēknis kopveselumā.
Es piekrītu viņu uzskatiem, tādēļ, ka tam tomēr ir liela nozīme, jo katram vecumposmam ir savas īpatnības un arī bērna intereses un uzmanības ilgums mācību procesā ir dažāds un tas skolotājam tomēr jāievēro, atkarībā no vecumposma arī šīs īpatnību izpausmes ir dažādas, piemēram, jaunākajā skolas vecumā ir izteikti mācību darbības spēles un rotaļas, līdz ar to, manuprāt, nevajadzētu teoriju vai kādu priekšmetu mācīt tikai stāstot, bet gan ļaut pašiem procesā piedalīties, mācot mūzikā dziesmu, bērnus varētu iesaistīt rotaļā viņi rotaļājoties apgūtu arī dziesmu, attiecīgi arī citos vecumposmos un priekšmetos mācību process jādažādo un jāpielieto dažādas metodes tā lai visi tiktu iesaistīti nevis tikai daži, lai netiktu apdalīti tie, kuri varbūt nevar kaut ko darīt, jo, manuprāt, arī tad bērniem mācību process liksies un būs interesants un labprāt piedalīsies mācību procesā. Ir ļoti būtiski un svarīgi kā ievirza bērnus mācību procesā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1232502
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register