Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:559004
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Skolas psihologa darbs ar skolēniem    4
  Darba kvantitatīvais virziens    4
  Darba kvalitatīvais virziens    5
  Skolas psihologa darbs ar pedagoģisko sastāvu    7
  Skolas psihologa darbs ar skolēnu vecākiem    9
  Psihologa pozīcija skolā: mījiedarbības problēmas    10
  Mījiedarbība ar skolas administrāciju    10
  Mījiedarbība ar pedagoģisko sastāvu    12
  Mījiedarbība ar skolēniem    13
  Mījiedarbība ar skolēnu vecākiem    14
  Skolas psihologa darba kalendārais gada plāns    15
  Pārējie jautājumi    16
  Skolu psihologiem nepieciešamā dokumentācija    16
  Psihologa darba kabinets    16
  Darbā pielietojamās metodikas    17
  Secinājumi    17
  Izmantotas literatūras saraksts    18
Extract

Skolas psihologa metodiskais darbs ar skolēniem virzīts no kvantitatīvas pieejas uz kvalitatīvo. Tāda situācija veidojas sakarā ar to, ka psihologa slodze skolā 600 cilvēki, no kuriem nepieciešami izdalīt problemātiskus, lai tālāk ar viņiem strādāt jau kvalitatīvi.
Darba kvantitatīvais virziens

Lai veikt šo darba posmu, nepieciešams metodiskais darbs skrininga veidā.
Skrinings: viens no grupas (masu) diagnosticēšanas paņēmieniem. Krievu valodā definīcija skan ka "сравнительный срез". Ar skrininga palīdzību var konstatēt piemērām skolēna gatavības pakāpi mācību procesām. Viena no metodikam, kuru var pielietot skrininga veikšanai jebkurām skolas vecumam ir “Tuluz-Pjerona tests” ( korektūrā prove). Pašlaik šī metodika jau gatavojas adaptācijai Latvijā. Pašu testu plašāk neapraksīšu, tā ir standartā korektūras prove ar kuru var iepazīties metodiskā aprakstā.
Iegūto materiālu apkopo un apstrāda ar statistisko metožu palīdzību. Šī etapa sekmīgai veikšanai nepieciešams:
1.Standartizēta (vēlams Latvijā adaptēta) metodika ar aprakstu, kvalitatīvām veidlapām un testa atslēgam.
2.Psihologa dators (gribas pasvītrot, ka datoram jābūt psihologa kabinetā vai jābūt iespējai mierīgi strādāt).
3.Paša psihologa kompetence:
a)Izvelētas metodikas ietvaros (arī teorētiskajā pamatā),
b)matemātiskā statistikā,
c)datora lietošanā (Excel programmā).
Rezultātus ranžējot, skolas psihologs izdala trīs grupas : normatīvie rezultāti (skolēnu lielākā daļa), augstie un vājie rezultāti (skolēnu mazākas daļas).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register