Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:752619
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Skolas vecuma bērns    4
2.  Skolas vecuma bērna un pusaudžu vecumā raksturojums ēdināšana    5
  Aktualitāte    6
  Gaidamais rezultāts    7
  Literatūras saraksts    9
Extract

Gaidamais rezultāts
Rīcības programmas “sabiedrības veselības stratēģijas ieviešanai 2004. – 2010.gadam” saikne ar valdības, ministrijas prioritātēm un politikas plānošanas dokumenta, par bērnu veselību, teikts -
4.1. Veselības mācības tēmu iekļaušana sociālo zinību blokā 1.- 9. klašu programma. Veselības mācība ieviesta visās vispārizglītojošās skolās sociālo zinību bloka ietvaros.
4.2. Skolotāju apmācība tālākizglītības kursos
250 – 300 skolotājiem paaugstinātas teorētiskās zināšanas un praktiskās iemaņas, skolēnu fiziskās sagatavotības un fiziskās veselības uzlabošanai
4.3. Skolu sporta un interešu pulciņu bezmaksas pieejamības pakāpeniska palielināšana skolas vecuma bērniem un pusaudžiem. Dzīves kvalitātes uzlabošanās, saslimstības samazināšanās, skolu sporta un interešu pulciņu bezmaksas pieejamības pakāpeniska palielināšana skolas vecuma bērniem un pusaudžiem.
4.4. projekta “Skolas vecuma bērnu veselību ietekmējošo paradumu analīze” realizēšana atbilstoši PVO rekomendācijām. Veikti 2 pētījumi un pieejama informācija par skolēnu veselību ietekmējošiem paradumiem
Izveidota vienota informācijas sistēma par skolēnu veselības stāvokli; iespējas vērtēt:
4.5. regulāru pētījumu veikšana par skolas vecuma bērnu un pusaudžu veselību (ieskaitot garīgo veselību), fiziskās attīstības stāvokli un fiziskās sagatavotības līmeni. Veikti pētījumi un pieejama informācija par skolas vecuma bērnu un pusaudžu veselību un tās attīstības tendencēm

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register