Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:896301
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pusaudža vecumposma analīze    5
2.  Mācību procesa jēdziens un struktūra    7
2.1.  Mācību procesa funkcijas    8
2.2.  Skolēni mācību procesā    10
3.  Mācību motivācijas pamats    12
4.  Skolēnu mācību iekšējā un ārējā motivācija    14
5.  Informācījas avotu izpēte un analīze    16
  Nobeigums    19
  Literatūras avoti    20
  Pielikumi    21
Extract

Ievads

Mācībām un atzināšanai ir tādas psiholoģiskie pedagoģiskais raksturs, ka šie procesi nepastāv viens bez otra. Nevar būt laba mācīšana bez audzināšanas, tāpat kā audzināšana bez mācīšanas. Daži pedagogi uzskata, ka audzināšana ir process, kas notiek aiz klases sienam, pēc stundām, ārpusklases darbā, bet stundā-process, kurā bērniem sniedz vienīgi zināšanas. Protams, stundā mēs mācām, sniedzam noteiktu zinātnisko informāciju, veidojam prasmes izmantot zināšanas praksē. Taču stunda arī skolēna dzīves daļa un šīs dzīves turpinājums, pirmām kārtām-saskarsme.[3.,310]
Mācību procesā viens no svarīgākajiem ceļiem, lai gūtu mācību sasniegumus skolā ir tas, kā skolēni motivēti mācīties. Skolā vērojams, ka skolēniem ir samērā zems mācīšanas līmenis. Svarīgi atrast pieeju skolēna personības attīstīšanai un pilnveidošanai. Lai skolēnos veidotu pozitīvu motivāciju mācībām, arī skolotājiem apstākli uzliek jaunas prasības. Tāpēc svarīgi, lai mācību process iegūtu pozitīvu rezultātu un audzēkņi saprastu, ka zināšanām, ko apgūst stundas būs reāls pielietojums. Mācības ir speciāli organizēts un piesātināts, intensīvs process. Tādēļ motīvs ir būtisks rezultāta kvalitātēs nosacījums.[2;37]
Skolotājs, kurš pieņem un novērtē skolēnus tādus, kādi viņi konkrētā brīdī ir, tic viņu spējam mācīties un attīstīties, skolotājs, kurš pamana un centienus apgūt jaunas prasmes, pieļauj atšķirības mācīšanas ātruma, pacietīguma, kārtīguma vai intereses ziņā, rada tādu mācību vidi, kas palīdz veidot savstarpējo uzticību, nostiprina dabisko mācību motivāciju.[7.,39]
Pētījums tiek balstīts uz I.Arāja,L.Žukova,N.Geidža,teorijam.
Pētījuma objekts: mācību process.
Pētījuma priekšmets: skolēnu mācību motivācija.
Pētījuma mērķis: izpētīt skolēna mācību motivāciju 8.klasē un analizēt to veidošanas noteicošos faktorus.

Uzdevumi:
1) izpētīt pedagoģiska un psiholoģiska rakstura literatūru par pētāmo objektu,
2) analizēt pusaudža vecumposmu un tos faktorus, kas nosaka mācību motivāciju,
3) veikt anketēšanu 8.klases skolēnu vidū par mācību motivāciju,
4) apkopot iegūtos rezultātus par 8.klases skolēna mācību motivāciju.
Hipotēze: Ja skolēna mācību motivācija paaugstinātos, tad mācību process noris sekmīgi.
Pētnieciskās metodes:
1) literatūras un informācijas avotu izpēte un analīze,
2) anketēšana,
3) matemātiskās datu apstrādes metodes,
Pētījuma bāze: Audriņu vidusskola 8.klase.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register