Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:829396
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas pamati    4
1.1.  Reklāmas jēdziens    4
1.2.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    5
1.3.  Reklāmas veidošanas pamatprincipi    5
1.4.  Reklāmas veidi    6
2.  Sociālā reklāma    7
3.  Reklāmas teksts un burti    9
3.1.  Teksta veidošanas nosacījumi    9
3.2.  Burtu rakstu veidi    10
3.3.  Reklāmas teksta sastādīšana    11
3.4.  Reklāmas teksta apjoms    11
4.  Krāsas reklāmā    13
4.1.  Krāsu ietekme    13
4.2.  Krāsu īpašības    14
5.  Preču zīme    17
5.1.  Preču zīmes veidošana    17
5.2.  Preču zīmes noformēšana    18
6.  Reklāmas kompozīcija    19
6.1.  Reklāmas kompozīcijas izveidošanas process    19
6.2.  Reklāmas kompozīcijas izveidošanas pamatlikumi    19
7.  Reklāmu analīze    22
7.1.  Pirmās reklāmas analīze    22
7.2.  Otrās reklāmas analīze    23
7.3.  Trešās reklāmas analīze    25
  Secinājumi    27
  Izmantotās literatūras saraksts    29
Extract

Reklāma ir saziņas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izplatītu un izraisītu interesi, padarītu populāru. Tas ir apmaksāts vai citādi atlīdzināts publisks, popularitāti vai pieprasījumu veicinošs paziņojums par precēm vai pakalpojumiem, to lietošanas īpašībām, uzņēmumiem, personām, kā arī paziņojums par organizācijām, to darbības veidiem, idejām un citiem jautājumiem.
Reklāma ir preces vai pakalpojuma pārdošanas veicināšanas un pieprasījuma palielināšanas ārpuscenas līdzekļu komplekss.
Reklāmu var izskatīt kā vienu no informācijas nodošanas veidiem tirdzniecībā un kā vienu no četriem mārketinga elementiem – prece, cena, pārdošanas veicināšana, reklāma.
Reklāma ir ļoti svarīgs tirgus elements. Attīstītā tirgus apstākļos, kad pastāv pilnīga konkurence un katrs pārdevējs tiecas maksimāli apmierināt patērētāju vajadzības, reklāma var kļūt par izšķirošu faktoru konkurentu cīņā. Reklāmai ir savas īpašības katrā preces dzīves cikla stadijā. Tās izmantošana tikai kā komerciālās efektivitātes paaugstināšanas līdzekli (reklāmas pressings) var gūt negatīvus panākumus. Reklāmas kampaņa tas ir reklāmas pasākumu kopums, kurus veicina reklāmdevējs ar vienas vai vairāku reklāmas aģentūru palīdzību, izmantojot dažādus reklāmas veidus un izplatīšanas līdzekļus. [1;517]
Laika gaitā reklāma pakāpeniski tiekusies vispirms pēc apdomātas, apzinātas preces tēla uztveršanas un tad pēc automātiskās pirkuma veikšanas. Taču šobrīd reklāmai no pircēja ir nepieciešama piekrišana, kaut neapzināta, bet tomēr reāla.
Reklāma arvien biežāk iejaucas cilvēka dzīvē, vadot to apzinātā un neapzinātā līmenī.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register