Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:635945
 
Evaluation:
Published: 29.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
2.  Analītiskais apraksts    6
2.1.  Reklāmas kampaņa un tās mērķi    6
2.2.  Reklāmas kampaņas mērķa auditorija    6
2.3.  Saziņas kanāli – mediji    7
2.3.1.  Televīzija    7
2.3.2.  Radio    7
2.3.3.  Vides reklāma    8
2.4.  Reklāmas kampaņas ideja    8
2.5.  Verbālo/ neverbālo ziņojumu analīze    9
2.6.  SWOT analīze (SVID analīze)    9
2.7.  Efekti    11
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    13
  Pielikums    14
Extract

Secinājumi
Reklāmas kampaņas „Beigta balle” mērķi bija samazināt negadījumu skaitu, ievainoto un bojāgājušo skaitu, kas ir alkohola vai citu apreibinošo vielu lietošanas un sēšanās pie stūres sekas, kā arī paaugstināt sociālās atbildības sajūtu par saviem līdzcilvēkiem.
Sociālās reklāmas kampaņa „Vienu jau var?! Beigta balle!”, kas tika popularizēta šajā gadā kā pirmsjānu reklāmas kampaņa bija viena no pamanītākajām sociālajām reklāmām. Tā kā reklāma tika raidīta pa dažādiem kanāliem vienlaicīgi (TV, radio, internets, vides reklāma) diezgan ātri ieguva skatītāju un auditorijas uzmanību, tajā skaitā, mērķa auditoriju un sekundāro mērķa auditoriju. Šogad kampaņas "Beigta balle" laikā tika īstenotas dažādas aktivitātes, lai izskaidrotu problēmu un gūtu iespējami vairāk sabiedrības uzmanības. Papildus tradicionālajiem informatīvajiem materiāliem (TV un radio klipi, vides plakāti, interneta baneri) kampaņas plakāti tika izvietoti degvielas uzpildes stacijās un lielveikalu autostāvvietās. Uz autobusu aizmugurēm visā Latvijā, kā arī pie alkohola plauktiem un kasēm veikalos bija redzami kampaņas vobleri.
Reklāmas kampaņas skaidrā un arī skarbā vizualizācija ietekmēja cilvēku apziņu, liekot apzināties par negatīvajām sekām. Par to liecināja CSDD fiksētie statistikas dati par ceļu satiksmes negadījumu un braukšana apreibinošo vielu reibumā samazināšanos tieši svētku dienās.
Pēc šīs reklāmas kampaņas novērota tendence, ka Latvijā sabiedrība diezgan lēni maina savu attieksmi attiecībā pret šo problēmu - arvien turpinās transportlīdzekļu vadīšana apreibinošu vielu ietekmē.
Tāpēc arī turpmāk jāstrādā un jārīko informatīvās kampaņas, lai sasniegtu arvien labāku statistikas datu uzlabošanos. Informatīvo reklāmas kampaņu periodiska organizēšana un popularizēšana ir veids kā runāt par sabiedrībā aktuālajiem jautājumiem un problēmām un censties mainīt attieksmes un izturēšanās modeļus.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register