Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:145728
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.05.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  MĀRKETINGS UN TĀ KOMUNIKĀCIJA    6
1.1.  Mārketinga komunikācija    8
1.2.  Mārketinga komunikācijas stratēģija    12
2.  SOCIĀLIE MEDIJI UN TO PIELIETOJUMS MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJĀ    17
2.1.  Mārketinga komunikācija sociālajos medijos    19
2.2.  Sociālie tīkli Facebook un Instagram kā mārketinga komunikācijas instruments    22
3.  AS “SEB BANKA” MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS ANALĪZE    25
2.1.  Organizācijas raksturojums    25
3.2.  SEB bankas sociālo mediju kontentanalīze    26
3.2.1.  Komunikācija sociālajā tīklā Facebook    26
3.2.2.  Komunikācija sociālajā tīklā Instagram    30
3.3.  Klientu viedoklis par SEB bankas sociālo tīklu nozīmi mārketinga komunikācijā    31
  SECINĀJUMI    35
  PRIEKŠLIKUMI    36
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    37
  Pielikumi    40
Extract

SECINĀJUMI
1. Apskatot SEB bankas mājaslapu ir redzams, ka SEB banka izmanto vairākus sociālos tīklus - Facebook, Youtube, Twitter, Instagram, Draugiem.lv un LinkedIn. Šīs platformas ļauj izmantot dažāda veida komunikācijas veidus. Tomēr apskatot tieši Facebook un Instagram ir redzams, ka Instagram tiek publicēta tāda pati informācija kā Facebook, lai arī Instagram platforma ir paredzēta savādākai komunikācijai.
2. SEB banka aktīvi darbojas Facebook sociālajā tīklā veidojot vismaz 2 ierakstus dienā, kas palīdz stiprināt attiecības ar jau esošajiem 15 540 sekotājiem un uzrunāt potenciālos klientus. Potenciālie klienti tiek iesaistīti esošajiem sekotājiem ierakstus iesakot, kā arī komentāra sadaļā pieminot kādu no saviem draugiem.
3. SEB banka Faecbook sociālajā tīklā veicina sekotājus un potenciālos klientus vairāk izmantot bankas mājaslapu, kas tika secināts veicot kontentanalīzi, kur 47 ierakstos no 65 bija pievienota mājaslapas saite.
4. Galvenais iemesls kāpēc SEB banka izmanto sociālo tīklu Facebook ir lai pilnveidotu attiecības ar jau esošajiem klientiem un veidotu tēlu potenciālajiem klientiem, ka SEB banka ir uzticama banka, veidojot komunikāciju balstītu uz attiecību veidošanu publicējot 31 ierakstu ar tādu satura mērķi.
5. Veicot kontentanalīzi sociālajā tīklā Instagram, SEB banka ir sešas reizes mazāk aktīva nekā sociālajā tīklā Facebook. Mēneša laikā tika publicēti 11 ieraksti, kas ir apmēram 2-3 ieraksti nedēļā.
6. Kā liecina aptaujas dati, tad vislabākais sociālais tīkls, kur izvietot savu mārketingu ir Facebook, jo to kā vislietojamāko sociālo tīklu atzīmēja aptaujas dalībnieki., kuru 34 respondenti izmanto vismaz reizi dienā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1386084
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register