Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,28 (14%)
Discounted price*:
1,71
Purchase
Add to Wish List
ID number:564078
Author:
Evaluation:
Published: 18.10.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Extract

Komunicējot ar A manā komunikācijā bija novērojama kognitīvās teorijas pārliecināšanas efekts, jo izmantoju dažādus nozīmīgus argumentus, kas priekš A bija emocionāli nozīmīgi un svarīgi. Līdz ar to viņa bija ieinteresēta un viņai izpaudās aktīvās domāšanas iespējamības modelis. Tas sekmēja situācijas atrisināšanos, jo es uzzināju dažādas nozīmīgas lietas, kas tālāk palīdzēja komunikācija ar M (Reņģe, 2002:116).
Tā kā šīs situācijas es pati uzņēmos tās risināšanu, tad man arī bija vēlme to izdarīt līdz galam. Šeit var novērot paņēmienu – kāja durvju spraugā (Baumeister, Vohs, 2007:254). Es sākotnēji tikai ieminējos M, ka viņa attiecības ar A ir neveiksmīgas un, pēc manām domām, tās varētu uzlabot. Es ierosināju, ka M varētu uzsākt sarunas un pārkāpt pāri savām domām, kas radušās neveiksmīgas komunikācijas gaitā. Tā pat es arī veicināju A domāt, ka M ir ieinteresēts uz pozitīvu un atklātu komunikāciju. Tādā veidā lēnām viņus iedrošinot, beigās es nonācu situācija, kad viņi paši jau bija ieinteresēti un iesaistījušies tik dziļi, ka atpakaļ ceļa nebija. Tas noveda pie loģiska rezultāta – satikšanās un jaunas attieksmes un uzvedības veidošanas (Gilbert, Fiske, Lindzey, 1998:178).
Tā pat es izmantoju dažādus aktīvās klausīšanās paņēmienus, kas ļāva man uzzināt svarīgas lietas gan no A, gan M. Klausoties es centos saskatīs svarīgus faktus stāstījumā, kas ļāva situāciju izprast. Es visas priekš sevis neskaidras lietas pārprasīju un uzzināju detaļas, kas prieks situācijas atrisināšanas bija ļoti nozīmīgas. Priekš A svarīga bija arī mana spēja uzklausīt un iedrošināt, jo viņai bija nedrošības sajūta par M attieksmi. Tāpēc es centos pēc iespējas vairāk saprast situāciju no A perspektīvas, lai varētu risināt problēmu kvalitatīvi (Hoppe, 2011).

Author's comment
Editor's remarks
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Sociālo prasmju analīze”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/564078

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register