Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:662371
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
2.  Konkurences teorija    6
2.1.  Konkurences būtība    6
2.2.  Konkurences analīze    7
3.  Konkurentu stipro un vājo pušu analīze    9
3.1.  Cenas, darba laiks un piedāvātie pakalpojumi    10
3.2.  Interjers    14
3.3.  Stipro un vājo pušu analīze    18
4.  Anketu apkopošana un analīze    21
  Secinājumi un priekšlikumi    34
  Literatūras saraksts    35
  Pielikums    36
Extract

Pēc sniegtajiem komentāriem visvairāk un vislabākās atsauksmes ir par „Blue Box” solāriju studiju. Gan apkalpošanas, gan pakalpojumu kvalitātes sniegšanas ziņā. Komentārs Nr. 23. par solāriju krēmiem – lai gūtu lielākus ienākumus darbiniekam tas ir jāpiedāvā, un ja tas netiek darīts, klienti bieži vien sūdzas, ka viņiem netiek pievērsta pienācīga uzmanība. Vienlīdz vērā ņemami konkurenti ir „Tan&Go” un „Pludmale”.

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• Ikvienam uzņēmumam būtu ieteicams veikt konkurenti stipro un vājo pušu analīzi, tādējādi apjaušot savus trūkumus un iespējas tos labot, kā arī aizgūstot kaut ko no konkurentu stiprajām īpašībām;
• Visspēcīgākais konkurents ir solāriju studija ”Pludmale”, gan pēc stipro un vājo pušu analīzes, gan aptaujas rezultātiem; šim uzņēmumam ir līdzīga koncepcija, dizains un tas kļuvis jau pietiekami atpazīstams, 4 mēnešu laikā, kopš darbojas Jelgavā;
• Analizējot solāriju studijas „Blue Box” konkurentu stiprās un vājās puses, noskaidrojās, ka šis uzņēmums ir pašlaik konkurētspējīgākais no visiem, tomēr, lai konkurenti nekļūtu pārāki, ieteicams būtu uzlabot pakalpojumu kvalitāti, samazināt cenas, rast līdzekļus, lai papildus priekšmeti būtu bezmaksas, tāpat kā konkurentu uzņēmumos;
• „Blue Box” uzņēmumam, lai saglabātu savu konkurētspēju, nepieciešams padomāt par efektīvāku reklāmu, uzņēmumu izvietot plašākās, ērtākās telpās, kā arī censties piesaistīt klientus ar akcijām un atlaidēm;
• „Blue Box” solāriju studijai, lai saglabātu savu klientu loku un tie neizvēlētos citas solāriju studijas, būtu ieteicams izstrādāt lojalitātes programmu, tādējādi klienti jutīsies svarīgi šim uzņēmumam un būs stimulēti to apmeklēt regulāri.


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1111824
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register