Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:583677
 
Evaluation:
Published: 01.06.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
  Speciālā izglītība Eiropā    2
  Trīs galvenie izglītības organizatoriskie modeļi bērniem ar speciālām izglītības vajadzībām    3
  Speciālās skolas Amerikā un Japānā    3
  Speciālo skolu un bērnu iestāžu tīkls Latvijā    4
  Bērnu Invalīdu Rehabilitācijas Centrs “Mēs esam Līdzās”    5
  Bērnu Invalīdu Rehabilitācijas Centra komanda    7
  BIRC “Mēs Esam Līdzās” un Rīgas 45. vidusskola    10
Extract

Es izvēlējos tēmu Speciālo skolu vēsture un darbība jo šī tēma man ir ļoti tuva. Es strādāju Rīgas 45. vidusskolā un Bērnu invalīdu rehabilitācijas centrā “Mēs Esam Līdzās” par angļu valodas skolotāju.
Ar savu darbu es gribu pastāstīt par speciālo skolu vēsturi Eiropā, Amerikā un Japānā un , protams, Latvijā jo kultūra, izglītība ,attieksme ,speciālā izglītība un attieksme prêt to ļoti atšķirās. Jā Eiropā un Japānā vairāk runā un domā par bērniem ar īpašām vajadzībām, salīdzinot ar Ameriku kurā līdz19.g.s. sākumā runāja pavisam maz un dažos štatos, kā Beverlī neg4ribēja atzīt, ka viņiem arī ir šī problēma
Eiropā ļoti agri saka runāt par speciālo izglītību un attieksme bija ļoti humāna, bērniem organizēja interešu centriņus, grupiņas, vēlāk skolas un tad speciālās klases.
Latvija ir viena no pirmām valstīm kurā saka runāt par speciālo izglītību, neraugoties uz to, ka attieksme nebija tik pat laba un humāna kā tagad.
Praktiskā daļā es rakstīšu par Bērnu Invalīdu Rehabilitācijas Centru “Mēs Esam Līdzās” un Rīgas 45. vidusskolu, kurā es strādāju par angļu valodas skolotāju. BIRC mācās bērni ar dažāda veida traucējumiem. Bērni mācās pēc vispār izglītojošās programmas – Latviešu valoda, svešvaloda, pēc piktās klases otrā svešvaloda, ķīmija, fizika un tt. , viņiem ir visas stundas un pēc tām masāža, fizeoterapīja vai vingrošana.
Savā darbā es arī rakstīšu arī par ārstiem, kas strādā BIRCā, lai parādītu ,ka cilvēki ar tādu izglītību strādā BC un attod bērniem visu savu mīlēstību un laiku, par niecīcu algu.
Pialikumos jūs redzēsiet bērnu bildītes un darbus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1116061
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register