-
Sporta preču tirgus izpēte Liepājā
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 6 | |
1. | Mārketinga teorija | 8 |
2. | Mārketinga elementi | 8 |
3. | Preces raksturlielumi | 9 |
3.1. | Sortiments | 10 |
3.2. | Kvalitāte | 10 |
3.3. | Iesaiņojums | 11 |
3.4. | Preces atšķirīgās īpatnības | 11 |
3.5. | Preces stils (dizains) | 11 |
3.6. | Preču zīme jeb tirdzniecības marka | 11 |
4. | Tirgus izpēte | 12 |
4.1. | Tirgus izpētes process | 12 |
Anketa | 14 | |
Diagrammas: | 15 | |
1. | Pircēju sadalījums pa vecuma grupām | 15 |
2. | Sporta preču ražotājfirmu sadalījums | 16 |
3. | Sortimenta sadalījums | 16 |
4. | Pircēju sadalījums pēc iepirkšanās vietas | 17 |
5. | Informācijas ieguves kanāli | 17 |
Secinājumi un priekšlikumi | 18 | |
Terminoloģija | 20 | |
Izmantotā literatūra | 21 |
Latvijai relatīvi īsā laikā izdevies pārkārtot ekonomiku uz tirgus saimniekošanas principiem, un vērojami pozitīvi rezultāti. Tomēr jāatzīst, ka objektīvi Latvijas ekonomika pasaules ekonomikas kontekstā patlaban vēl ir vāja, tā galvenokārt balstās uz lētu darbaspēku un pieejamiem dabas resursiem, tiek ražota produkcija ar mazu pievienoto vērtību. Kopš 90. gadu vidus Latvijā sākusies izaugsme, kas balstīta jau uz jauniem ekonomikas funkcionēšanas pamatiem. Statistika liecina, ka laika posmā no 1996. līdz 2000. gadam Iekšzemes kopprodukts ir palielinājies par 25,6 % jeb vidēji gadā par 4,7 %. Šajos gados IKP Latvijā ir pieaudzis aptuveni divas reizes straujāk nekā Eiropas Savienības valstīs un pusotras reizes straujāk nekā Eiropas Savienības kandidātvalstīs. 1
Arī Liepājā, tāpat kā visā Latvijā vērojama ekonomiskā augšupeja. Liepāja ir nozaru tradīcijām bagāta pilsēta, kur veiksmīgi apvienojies ražošanas potenciāls, ostas priekšrocības, cilvēku intelektuālais potenciāls un bagātīgais kultūrvēsturiskais mantojums. Pēdējos pāris gados novērotās parādības liecina, ka ir sākusies augšupeja – pilsēta kļūst sakoptāka, uzbūvētas vairākas jaunas un sabiedriski nozīmīgas celtnes, būtiski cēlusies liepājnieku pašapziņa – atgriezusies ticība saviem spēkiem un savas pilsētas nākotnei. …
Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskā daļa un praktiskā daļa. Teorētiskajā daļā aplūkoti mārketinga kompleksie elementi, koncepcijas un preču pieprasījuma stāvokļi, preču raksturlielumi. Lai pārskatāmāk atspoguļotu sniegto informāciju, darbā ievietoti 2 grafiskie attēli. Izstrādājot kursa darbu tika izmantoti 6 literatūras avoti. Izstrādājot praktisko daļu, tika izmantoti visi iegūtie teorētiskie un faktiskie materiāli. Lai varētu uzzināt pircēju vēlmes un vajadzības, tika sastādīta aptaujas lapa, kura sastāv no 11 jautājumiem (aplūkojama 14. lpp.). Tā tika izplatīta dažādos sporta preču veikalos Liepājā, kā arī aptaujājot paziņas. Rezultātā tika iegūta nepieciešamā informācija, pircēju vēlmju un vajadzību analizēšanai. Aptaujas rezultāti attēloti 5 diagrammās (15.-18. lpp.). Izvērtējot iegūto informāciju, tika uzrakstīti secinājumi un priekšlikumi.
- Preču zīmes un to ekonomiskā nozīme
- Sporta preču tirgus izpēte Liepājā
- Tirgus segmentēšana
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Tirgus segmentēšana
Research Papers for university9
Evaluated! -
Preču zīmes un to ekonomiskā nozīme
Research Papers for university12
-
SIA "X" produktu tirgus izpēte
Research Papers for university23
-
Sieviešu žurnāla "Lilit" lasītāju kosmētisko preču iegādes principi
Research Papers for university28
-
Preču zīmju (marku) izmantošana mārketingā
Research Papers for university19