Mana kursa darba tēma ir “Standarta un nestandarta reklāmas izdevniecības „Rīgas viļņi’’ izdotajos preses izdevumos”.
Pamatojums, kādēļ izvēlējos rakstīt par šo tēmu – tā kā visi parasti redz preses izdevniecības darba rezultātu – žurnālu vai laikrakstu, taču tikai retais zina, kā top mūsu lasītie preses izdevumi, man interesanti likās uzzināt vairāk par SIA “Izdevniecību “Rīgas Viļņi” darbības procesu piedāvajot reklāmu izvietošanu izdotajos preses izdevumos .
Kursa darba pētījuma laikā izpētīju uzņēmuma darbību, vēsturi, organizācijas struktūru un reklāmu veidus. Tuvāk pastāstīšu par “Izdevniecības “Rīgas Viļņi”” izdotajiem izdevumiem, analizēju to situāciju tirgū un pētīju reklāmu veidus.
SIA “Izdevniecība “Rīgas Viļņi”” izdod pavisam desmit preses izdevumus un katrs no tiem domāts atšķirīgai mērķauditorijai:
TV un izklaides žurnāls “Rīgas Viļņi”.
Laikraksts “Laimīgā Programma”, (TV programmu laikraksts), kurā ir Tv un radio programma un anotācijas Tv raidījumiem, kā arī laikrakstā ir apkopoti visi Latvijas loteriju un akciju rezultāti.
„Сгастливая Пгорамма” ir latviešu izdevuma prototips un izdots balstoties uz lasītāju lielo atsaucību .
Žurnāls “Rīgas Viļņi Seriāli” žurnālā ir informācija par jaunākajiem seriāliem, topa seriāliem, retroseriāliem un to zvaigznēm, lappuse bērniem un populāriem cilvēkiem, kuru dzīve ir notikumiem bagāta kā seriāls. …