Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,75 (15%)
Discounted price*:
4,24
Purchase
Add to Wish List
ID number:552337
Author:
Evaluation:
Published: 17.09.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Time period viewed: 2014.g. - 2015.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Starpkultūru komunikācijas jēdziens    3
2.  Starpkultūru komunikācijas teorijas    9
1.1.  Kolektīvisma- individuālisma dimensija    9
1.2.  Varas distances dimensija    13
1.3.  Maskulīnās- feminīnās kultūras    14
1.4.  Izvairīšanās no neskaidrības    16
1.5.  Ilgtermiņa un īstermiņa attiecību orientācija    18
3.  Starpkultūru komunikācijas barjeras biznesa vidē    19
4.  Starpkultūru komunikācijas loma biznesa vidē    22
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMS
Secinājumi:
1. Starpkultūru komunikācija ir process, kurā dažādu kultūru pārstāvji veido savstrapējo saziņu, nostiprinot gan biznesa, gan privāta rakstura attiecības.
2. Ļoti liela ietekme uz starpkultūru komunikāciju ir globalizācijai, pateicoties tai vienā valstī var dzīvot dažādu kultūru pārstāvji un katrs atbalstīt savu nacionālo kultūru, nevēloties pakļauties kādas citas valsts pieņemtajām normām, paražām un uzvedības principiem.
3. Holandiešu profesors Gērts Hofstede piedāvā piecus modeļus kā atspoguļot starpkultūru komunikācijas teorijas: individuālisms, kur indivīds sevi un savas vēlmes izvirza priekšplānā, un kolektīvisms, kur svarīgs ir grupas mērķis, indivīds gatavs upurēt savas vēlmes grupas labad; varas distance, kur tiek noteikta hierarhijas struktūra sabiedrībā un organizācijās; izvairīšanās no neskaidrības, kurā apskata rādītājus par to, cik ļoti kultūrai nepatīk nenoteiktības; ilgtermiņa un īstermiņa attiecību orientācija, nosaka kultūras attieksmi pret īstermiņa un ilgtermiņa mērķiem.
4. Komunikācijas barjeras sevī iekļauj kultūras relatīvismu- citas kultūras salīdzināšana savai kultūrai pēc noteiktiem kritērijiem; etnocentriskumu- uzskats, ka indivīda kultūras vērtības ir pašas labākās un vērtīgākās; stereotipus- noteiktas kultūras visiem indivīdiem tiek piedēvētas vienādas iezīmes, zināšanu un izpratnes trūkumu par citām kultūrām- apgrūtināta savstarpējā saskarsme, jo trūkst informācijas par konkrēto kultūru; diskriminējošu attieksmi- negatīva attieksme pret indivīdu viņa rases, tautības, ticības, vecuma vai dzimuma pēc; valodas atšķirības- vājas zināšanas valodās neskmē komunikāciju un pavājina iespējas izveidot stabilas biznesa attiecības.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,80 €
Work pack Nr. 1349498
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Starpkultūru komunikācija biznesa vidē”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/552337

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register