Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:402990
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.09.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Starptautisko mārketinga stratēģiju izklāsts, pamatojums mārketinga teorijā    3
1.1.  Stratēģiskās plānošanas būtība    3
2.  Vajadzīgās mārketinga koncepciju izvēles nozīmīgums    7
3.  Stratēģiskās plānošanas formas    8
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    11
Extract

Pēdējos 150 gados pasaules attīstībā ir notikušas daudz vairāk pārmaiņas nekā visā civilizācijas vēsturē kopā. Pārmaiņas īpaši ir skārušas ekonomikas sfēru. Salīdzinoši pasen industriālā revolūcija būtiski izmainīja veidu, kā tiek ražoti produkti, mūsdienās jau kādu laiku tik pat nozīmīgas vai pat nopietnākas izmaiņas rada jaunā ekonomika. Globalizācija, modernās tehnoloģijas, jauna pieeja biznesam, nemitīga konkurence, pārmaiņas un attīstība, kā arī izglītība ir kļuvuši par galvenajiem ekonomikas virzītājiem un pamatiem. Darbošanās tikai vienā ģeogrāfiskā reģionā un fiziskā darba nozīmīgums ir krietni vien samazinājies. Nemanot ir sākusies jauna ekonomiskā ēra. Līdz šim pastāvošo ekonomiku ir skārušas fundamentālas izmaiņas. Ir mainījies veids, kādā notiek komunikācija ar patērētāju un tiek paveikts darbs, proti, lai sazinātos ar partneriem, vadītu biznesu, izstrādātu tālejošu biznesa stratēģiju un veidotu mūsu dzīvi, mēs lietojam datorus, Internetu, e-pastu, satelītus, respektīvi, daudz izvērstāk komunicējam, radam plašāku spektru iepazīt uzņēmuma ražotos produktus. Ir mainījies veids un līdzekļi, ar kādiem uzņēmējdarbības popularizēšana tiek vadīta un virzīta. Šo pārmaiņu dēļ ir radušās daudz un dažādas jaunas ekonomikas un rūpniecības nozares. Tomēr liela daļa no tā, kas pastāvējis līdz šim, pastāvēs arī turpmāk, tikai savādākā veidā, respektīvi, no masveida mārketinga aizvien vairāk uzņēmumu pāriet uz ciešu- dialoga veidu komunicēšanu ar patērētāju.
Šodien uzņēmumi, to klienti un visa sabiedrība var piekļūt precēm, pakalpojumiem un tehnoloģijām no visas pasaules, ļoti bieži tikai ar datora peles klikšķa palīdzību. Globalizācija ļauj un liek uzņēmumiem meklēt jaunus noieta tirgus produktiem, pakalpojumiem, jaunas vietas, kur izvietot iekārtas un ražotnes, un jaunus darba spēka avotus visā pasaulē.
Līdzīgi kā ar tehnoloģijām, arī globalizācija ir daudz būtiskāka šodienas dzīves sastāvdaļa, nekā mēs spējam iedomāties. Ekonomikas globalizācija nenozīmē tikai to, ka preces tiek vadātas pa visu pasauli. Pasaules ekonomikā ļoti nozīmīgu vietu ieņem arī pakalpojumu sniegšana. Šīs sfēras globalizācija ir viens no galvenajiem ekonomikas ieguvumiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1191679
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register