Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:955684
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  SIA “PURE FOOD” RAKSTUROJUMS    4
2.  VĀCIJAS VIDES IZPĒTE    6
2.1.  Netiešie faktori    6
2.2.  Tiešie faktori    8
2.2.1.  Segmentēšana un mērķa auditorijas noteikšana    8
2.2.2.  Konkurenti    10
2.3.  SVID analīze    12
3.  MĀRKETINGA MIX VĀCIJAS TIRGŪ    15
3.1.  Produkts    15
3.2.  Cena    17
3.3.  Sadale un izvietojums    17
3.4.  Virzīšana tirgū    18
4.  TRANSPORTA VEIDU UN IESPĒJU IZVĒLE    20
4.1.  Transporta izvēle    20
4.2.  Savstarpējie sadarbības līgumi un dokumentācija    21
4.2.1.  Pārdevuma līgums    21
4.2.2.  Pārvadājuma līgums    24
4.2.3.  Autotransporta dokumenti    24
5.  RISKA VEIDI UN RISKA SAMAZINĀŠANAS METODES    26
5.1.  Risku veidi    26
5.2.  Apdrošināšana    27
6.  NORĒĶINU VEIDU ANALĪZE, VALŪTAS IZVĒLE    29
6.1.  Norēķinu veidu analīze    29
6.2.  Valūtas izvēle    30
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    31
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    34
Extract

SIA “Pure Food” patreiz ir lielākais augļu un ogu piedevu, pildījumu, džemu un ievārījumu ražotājs un viens no vadošajiem Baltijas jūras reģiona valstu konditorejas un piena pārstrādes uzņēmumiem. Uzņēmums izmanto produkcijas ražošanai jaunākās mūsdienu tehnoloģijas, kas tādējādi atļauj iegūt augstas kvalitātes produkciju un palielināt ražošanas apjomus. Ja jaunās iekārtas atļauj ražot lielāku apjomu, nekā pašreiz, tad SIA “Pure Food” var paplašināt savas iespējas un iegūt klientus arī lielajā Vācijā. Kā zināms, Latvijā imports krietni pārsniedz eksportu un SIA “Pūre” eksportējot gūst labumu ne tikai sev, bet arī Latvijas ekonomikai, to uzlabojot.

Darba mērķis ir izstrādāt eksporta plānu SIA “Pūres” tradicionālajiem ievārījumiem uz Vāciju, izdarīt secinājumus un atklāt potenciālās tirgus iespējas, kā arī izstrādāt priekšlikumus.

Darba uzdevumi:
Raksturot uzņēmumu SIA „Pure Food” un tā darbību, lai noteiktu tā produkcijas eksporta aktualitāti
Vācijas vides izpēte un analīze, pamatojoties uz literatūru un statistikas datiem, lai noteiktu potenciālās jaunā tirgus iespējas un draudus.
Mārketinga mix pielietošana Vācijas tirgū, lai noteiktu kāds izskatīsies produkts eksporta tirgū, kāda būs tā cena, kā produkts būs nogādāts no ražotāja līdz patērētājiem un kādi virzīšanas pasākumi būs pielietoti šajā tirgū.
Jāanalizē transporta veidi un to iespējas, lai varētu noteikt vispiemērotāko transporta veidu SIA „Pure Food” produkcijas eksportēšanai uz Vāciju.
Jāapzina visi iespējamie riski, lai varētu noteikt to novēršanas vai samazināšanas metodes.
Jāizvērtē norēķinu un valūtas veidu iespējas, lai noteikt līdzējiem visērtākos norēķinu un valūtas veidus.
Secinājumu un priekšlikumu izstrādāšana, lai atklātu uzņēmuma produkcijas eksporta efektivitātes un uzlabošanas iespējas.

Kursa darbā izmantotās pētīšanas metodes ir statistiskā metode, salīdzināšanas metode, praktiskās pētījuma metodes, tabulas un grafiskās metodes.
Pētījuma plānošanas periods – 2005. gads
Kursa darba rakstīšanā izmantotie pētījuma avoti ir Vācijas statistikas dati, speciālā literatūra, interneta resursi, Vācijas vēstniecības Latvijā materiāli.
Kursa darba temata ierobežojums saistās ar to, ka darba apjoma un ierobežotā laika perioda dēļ „Pūres” produkciju neeksportēs uz visām Vācijas pilsētām, bet gan uz konkrētu vietu (mūsu gadījumā – Hamburgu), kā arī darba autori neeksportēs visu „Pūres” produkciju, bet gan tikai tradicionālos ievārījumus.
1. SIA “PURE FOOD” RAKSTUROJUMS

1.1.att. SIA “Pure Food” logo

SIA “Pure Food” ir dibināts 1994.gadā un patreiz ir lielākais augļu un ogu piedevu, pildījumu, džemu un ievārījumu ražotājs Baltijā. SIA "Pure Food" ražo ievārījumus un sulas ar tirdzniecības zīmi „Pūre”. Tāpat uzņēmums ražo augu un ogu piedevas vadošajiem Baltijas jūras reģiona valstu konditorejas un piena pārstrādes uzņēmumiem.[8.5.] Mazumtirdzniecības tirgū tā specializācija ir augļu un ogu konservi (ievārījumi) un sulas (bez konservantiem), kas veido 20% no uzņēmuma apgrozījuma. Atlikušos 80% no apgrozījuma dod darbības rūpniecisku ražojumu tirgū, specializācija piena un konditorijas produktiem domātu augļu un ogu piedevu ražošanā (piedevas saldējumiem, jogurtiem un konditorejai).
SIA „Pure Food" augļu un ogu piedevu ražošanai izmanto iekārtas, kuras maksimāli ražošanas procesā saglabā augļu un ogu formu, dabīgo aromātu, krāsu un garšu. Uzņēmums izmanto produkcijas ražošanai jaunākās mūsdienu tehnoloģijas, kas tādējādi atļauj iegūt augstas kvalitātes produkciju.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1199392
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register