Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:682168
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Franšīzes vēsture    4
2.  Franšīzes tiesiskā regulēšana    5
2.1.  Starptautiskā likumdošana    5
2.2.  Latvijas likumdošana    6
  Nobeigums    8
  Literatūras saraksts    9
  Pielikums    10
Extract

Nobeigums
Starptautiskajā biznesā franšīze ir viens no komercdarījumu veidiem, kā uzņēmēji var gūt peļņu, bet valstis var piesaistīt ārvalstu ieguldījumus. Franšīze ir izmantojams arī kā līdzeklis cīņā ar bezdarbu un vāji attīstītu ekonomiku vai arī kā iespēja uzsākt komercdarbību ar ierobežotiem naudas līdzekļiem. Franšīzei ir vēl daudz citu priekšrocību salīdzinājumā ar citiem komercdarījumiem. Arī mūsdienās vairākās Eiropas valstīs franšīzes un franšīzes līguma jautājumi nav noregulēti valstu likumdošanā un to normatīvos aktos, franšīzes loma strauji pieaug. Kā galveno franšīzes attīstības bremzējošo iemeslu var minēt informācijas par franšīzi un franšīzes līgumu trūkums, kā arī nepietiekams tiesiskais regulējums vai arī regulējuma neesamība.
Franšīzes izmantošanai arī Latvijā ir lielas perspektīvas, jo vislielākā popularitāte franšīzes izmantošanai ir tieši mazajā un vidējā biznesā. Un tieši Latvijas lielākā daļa komersantu ir pieskaitāma šai uzņēmēju daļai. Franšīzes ņēmēji atšķiras no daudziem citiem komersantiem ar to, ka viņiem ir nodrošināta augsta reputācija, apkalpošanas kvalitāte un ir iespējas radīt spēcīgas preču zīmes. Franšīzes ņēmējam nav jāiegulda laiks un lieli līdzekļi atpazīstamības un klientūras veidošanā.
Franšīze savā dzīves gaitā ir pierādījusi savu augsto efektivitāti un dzīvotspēju arī ekonomiskā krituma stāvoklī.
Tieši Eiropā tuvākajā nākotnē gaidāma ļoti strauja franšīzes biznesa attīstība.
Latvijas intelektuālā īpašuma aizsardzības likumi neietver nekādus noteikumus par franšīzes piešķiršanu un franšīzes līgumu noslēgšanu. Franšīzes loma un ietekme starptautiskajā biznesā pēdējā laikā tikai pieaug.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register