Vides fakti
Latvija Statoil finansiāli atbalsta sižetus par videi draudzīgu uzņēmējdarbību, daloties pieredzē ar Statoil sasniegumiem vides jomā.
Atbalsts vides projektiem reģionos
Latvija Statoil finansiāli atbalsta sadarbības projektus starp reģionālajām Statoil DUS stacijām un vietējām pašvaldībām, kuras risina aktuālus ar apkārtējo vidi saistītus jautājumus.
Atbalsts Vides zinātnes balvai
Latvija Statoil nelielu finansiālu atbalstu sniedz Vides zinātnes balvas organizēšanai, kuru rīko Latvijas Vides zinātnes un izglītības padome. Balva tiek pasniegta piecās nominācijās: vides zinātnieks, jaunais vides zinātnieks, augstskolas vides pedagogs, vides zinību skolotājs un vides aktīvistu grupa. 43
Secinājumi
Zīmola jeb markas būtība ir radīt labāko produktu cilvēku prātos, tātad nodot vēstījumu lietotājam vai potenciālajam lietotājam;
Marka sevī ietver gan racionālos elementus, kvalitāti, drošību, u.c., gan arī emocionālus aspektus – asociācijas, kas rodas, cilvēkiem šo zīmolu iegādājoties un lietojot;
Laba produkta marka sastāv no skaidri identificējama produkta nosaukuma, pakalpojuma, personas vai vietas un veidota tā, ka pircējs vai lietotājs uztver to kā pievienoto vērtību, kas ir vissaistošākā viņa vēlmēm;
Statoil ir pozicionēta kā augstas klases marka, kas pārdod kvalitatīvus produktus, kuriem gadu gaitā ir radīta uzticība.
Statoil zīmola popularizēšanas nolūkos, veic dažādas akcijas, sadarbojas ar citām iestādēm, piemēram, CSDD.
…