Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:540367
 
Evaluation:
Published: 17.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāma un reklāmas aģentūras    4
1.1.  Reklāmas būtība    4
1.2.  Reklāmas aģentūru attīstība    4
1.3.  Reklāmas aģentūra    5
1.4.  Reklāmas aģentūru veidi    8
2.S  tarptautisko reklāmas aģentūru darbība Latvijā    10
2.1.  Pasaules vadošās starptautiskās reklāmas aģentūras    10
2.2.  Starptautisko reklāmas aģentūru pārstāvniecības Latvijā    10
2.3.  Starptautisko reklāmas aģentūru darbība Latvijā    13
  Secinājumi    15
  Izmantotās literatūras saraksts    16
Extract

1.Reklāma un reklāmas aģentūra.
1.1.Reklāma.
Lai arī reklāmas jēdziens autores izpratnē ir pārāk plašs un sarežģits, lai iezīmētu nieka rindkopu, visai nepilnīgai šī jēdziena izpratne, tas radīs pilnīgāku sajūtu. Un jāatzīst, ka ir atrodamas neskaitāmas definīcijas, kas paskaidro, kas ir reklāma, kam tā paredzēta, kāda ir tās loma, autores prāt, vienkāršāk ir pieņemt, ka reklāma ir vēstījums, kas attiecīgi veido noteiktu sabiedrisko domu par precēm, tādēļ tā izraisa noteiktas vajadzības, t.i., tā izveido preču iegādei nepieciešamo psiholoģisko bāzi. Iedarbodamās uz cilvēka apziņu, reklāma veido preču pieprasījumu. Reklāma iedarbojas uz cilvēku prātu, jūtām, paradumiem, domāšanu un rada noteiktu reakciju. Iegūto informāciju cilveks var pieņemt zināšanai, var noraidīt, var iegaumēt vai aizmirst. Reklāmas uzdevums ir izraisīt cilvēkā vēlēšanos iegādāties reklamējamo preci, turklāt reklāmā ir jāveido tāda sabiedriskā doma, lai preci censtos iegādāties vairāk iedzīvotāji. Reklāmas būtība slēpjas faktā, ka tai ir jābūt ar ietekmi, bet kā šo ietekmi radīt?! 1
1.2.Reklāmas aģentūru attīstība.
Atbilde meklējama neskaitāmo reklāmas aģentūru darbībā un būtībā. Lai radītu reklāmu, nepieciešams apgūt netikai konkrētu literatūru par reklāmas izveidi, lomu, kā arī izprast patērētāju uzvedību tirgus apstākļos. Reklāmas veidotājam ir jābūt radošam, oriģinālam un ideju pārpilnam, šādus cilvēkus saista viens mērķis veidot reklāmas, reklāmas kampaņas, tādēļ varētu teikt, ka noris to apvienošanās reklāmas aģentūrās.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register