Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:681043
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Analīzes daļa    5
1.1.  Praktiskā nodaļa    5
1.1.1.  Nozares raksturojums    5
1.1.2.  Uzņēmuma raksturojums    6
1.1.2.1.  Uzņēmuma vēsture    6
1.1.2.2.  Uzņēmuma vīzija, misija    7
1.1.2.3.  Uzņēmuma darbība    8
1.1.2.4.  Uzņēmuma SVID analīze    8
1.2.  Teorētiskā nodaļa    12
1.2.1.  Stratēģijas būtība un nozīme    12
1.2.2.  Stratēģijas izvēle    14
1.2.3.  Stratēģijas plānošanas process    14
1.2.4.  Stratēģiskās plānošanas līmeņi    16
1.2.4.1.  Organizācijas jeb korporatīvais stratēģijas līmenis    16
1.2.4.2.  Biznesa stratēģijas līmenis    17
1.2.4.3.  Funkcionālās stratēģijas līmenis    18
2.  Projekta daļa    19
2.1.  Bostonas Konsultantu Grupas matrica    19
2.2.  General Electric modelis    20
2.3.  Stratēģijas īstenošana    22
2.3.1.  Stratēģijas īstenošana funkcionālā līmenī    22
2.3.2.  Stratēģijas īstenošana biznesa un korporatīvajā līmenī    24
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Bibliogrāfiskais saraksts    27
Extract

Ievads

Katrs uzņēmīgs cilvēks vai cilvēku grupa dibinot uzņēmumu vai uzsākot savu biznesu, seko noteiktiem mērķiem un izvirzītiem uzdevumiem. Viens no galvenajiem, un pat droši varētu teikt, galvenais mērķis ir peļņas gūšana. Lai šo galveno mērķi sasniegtu jāizvirza vairāki uzdevumi. Viens no šādiem uzdevumiem ir stratēģijas izvēle un tās realizēšana – tieši no tā, kā uzņēmuma vadība pasniegs sevī tirgū un kādu stratēģiju izvēlēsies savā darbībā būs atkarīgi izvirzīto uzdevumu rezultāti. Tieši stratēģiskā plānošana, stratēģijas izvēle un realizēšana ir vienīgais veids kā sasniegt vēlamo. Jebkurš labs vadītājs ir arī labs stratēģis. Domājot par sava uzņēmuma tagadni vai nākotni, jāizvēlas atbilstoša stratēģija tagadējai situācijai. Tāpēc stratēģiskā plānošana ir jau kļuvusi par atsevišķu darbības virzienu.
Par studijas darba tematu tika izvēlēts tieši šīs temats, jo tas ir ļoti aktuāls mūsdienīgas konkurences apstākļos, kad notiek cīņa par katru klientu un tirgus daļas procentu. Par pētījuma objektu tika izvēlēts uzņēmums SIA „CIDO Grupa”, kas jau vairāk nekā 10 gadus veiksmīgi nodarbojas ar bezalkoholisko dzērienu ražošanu un vairumtirdzniecību. „CIDO Grupa” ir vadošais uzņēmums šajā nozarē un jau ilgus gadus konkurē ar savu vissīvāko konkurentu – A/S „Gutta”. Kā pētāmā nozare tika izvēlēts sulu un nektāru tirgus Latvijā.
Darba mērķis ir izvēlētā uzņēmuma SIA „CIDO Grupa” izpēte, uzņēmuma pozīcijas noteikšana tirgū, un attiecībā pret konkurentiem, ka arī pētījumu rezultātā piemērotākās stratēģijas izvēle uzņēmuma turpmākai attīstībai.
Lai sasniegtu izvirzīto darba mērķi tika uzstādīti šādi uzdevumi:
• veikt nozares izpēti;
• veikt konkurences izpēti izmantojot GE modeli un BKG matricu;
• veikt SVID analīzi, nosakot uzņēmuma stiprās un vajās puses;
• izvēlēties alternatīvāko stratēģiju darba mērķa sasniegšanai;
• beigās izdarīt secinājumus un piedāvāt priekšlikumus.
Lai sasniegtu darba mērķi un veicamos uzdevumus tika izmantotas statistiskās (nozares analīze), analītiskās, salīdzināšanas (GE modelis, BKG matrica), tabulas (SVID analīze) un grafiskās metodes.
Par informācijas un pētījuma avotiem studiju darba uzrakstīšanai kalpoja fundamentāli zinātniskie pētījumi, valsts statistikas dati, vispārējā un speciālā literatūra un interneta resursi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register