Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:688435
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.02.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Sociālie mediji    4
  Stratēģiskā komunikācija    5
  Sabiedriskās attiecības un sociālo tīklu pārraudzība    6
  Sociālo tīklu vadība    6
  Stratēģiskā komunikācija sociālajos tīklos    7
  Biznesa veidošana/attīstīšana sociālajos tīklos, izmantojot stratēģisko komunikāciju    7
  Starbuck’s    8
  Secinājumi    9
  Izmantotās literatūras saraksts    10
Extract

Kopš pirmsākumiem mediju industrija ir ātri un fundamentāli mainījusies. Straujā attīstības gaita ir radījusi lielu izaicinājumu kompānijām veiksmīgi tikt galā ar stratēģisko plānošanu, jo mediju industrija nav monolītiska, bet gan dažādu industriju konglomerāts. Kā pauž Hambriks: “Stratēģijas pielietošana ir piemērota un pieejama jebkāda veida nozarei.” (Hambrick, 1983). Mediju industrija ietver kolektīvo kopību dažādos sektoros, kur katrs dalās ar pieredzi un ievieš kādas izmaiņas sabiedrībā, viennozīmīgi, pakļaujot sevi konkurencei.
Vēsture ir pilna ar daudziem izcilības cienīgiem līderiem, kas ir ietekmējuši to sekotājus milzīgiem varoņdarbiem izmainot sociālo vidi. Tieši komunikācija ir tas mehānisms uz pārmaiņām vērstiem līderiem. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register