Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:109674
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.06.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Pamatjēdzienu teorētiskā interpretācija    4
2.  Sociālo tīklu lietotāju attieksmes analīze pret mārketinga aktivitātēm sociālajos tīklos    6
2.1.  Pētījuma apraksts    6
2.2.  Pētījuma rezultāti    7
  Secinājumi    13
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    14
  Pielikums. Anketas veidlapas paraugs    15
Extract

Secinājumi
1. Pētnieciskā darba sākumā izvirzītā hipotēze apstiprinājās – sociālo tīklu mārketings ir efektīvs rīks uzņēmējdarbības veicināšanai;
2. Lai ieinteresētu patērētājus, uzņēmumu sociālo tīklu profiliem ir jāsatur daudzpusīga un aktuāla informācija;
3. Lielākā daļa sociālo tīklu lietotāju seko uzņēmumu profiliem vai lapām sociālajos tīklos;
4. Lielu atsaucību no sociālo tīklu lietotāju puses gūst konkursi un dažādas aktivitātes, kas uzņēmumiem ir iespēja piesaistīt jaunus klientus un popularizēt savu produkciju;
5. Vairums sociālo tīklu lietotāju sociālo tīklu mārketingu vērtē pozitīvi, jo tā ir iespēja iegūt jaunu informāciju par dažādām aktualitātēm.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register