Marketinga plānošanas trīs līmeni.
Pirms rakstīt par plānošanu, vēlos uzsvērt mārketinga menedžmenta lomas kompānijā.
1. Noskaidrot marketinga iespējas t.i. izanalizēt patērētāju pieprasījumu kā arī apkārtējo vidi.
2. Izstrādāt marketinga plānu un formulēt marketinga stratēģiju. Marketinga stratēģijas vilcējspēks ir marketinga plāns, kas definē
• Ko firma vēlas izdarīt, sasniegt
• Kā firma plāno sasniegt mērķus, kas nosprausti marketinga stratēģijā,
• Kādi resursi nepieciešami plāna īstenošanai,
• Kā menedžments ieviesīs īpašo stratēģiju,
3. Marketinga atbalsta plānošana t.i. gan produktu, gan biznesa menedžeriem jāidentificē tirgus segmenti bāzēti uz tirgus vajadzībām, demogrāfisko un dzīves stilu.
…