Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:627575
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Mārketinga stratēģija, izstrāde, tās veidi    6
1.1.  Mārketinga stratēģijas jēdziens un būtība    6
1.2.  Mārketinga stratēģijas veidi    10
1.3.  Preces dzīves cikls    15
2.  Stratēģiskā mārketinga specifika un pielietojums praksē veikalu tīklā Boheme    21
2.1.  Veikalu tīkla Boheme raksturojums    21
2.2.  Veikalu tīkla Boheme mārketinga stratēģija    27
2.3.  Sabiedriskās saskares produkta krituma posmā veikalu tīklā Boheme    30
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Nobeigums    32
  Izmantotās literatūras saraksts    33
Extract

Atskatoties uz 2005. gadu redzami straujākie Latvijas tautsaimniecības attīstības tempi kopš neatkarības atgūšanas, kas parāda, ka Latvijā ir viena no straujāk augošajām ekonomikām Eiropas Savienībā, kas savukārt norāda uz to, ka būtiski ir pieaugusi uzņēmējdarbības efektivitāte un apjomi, iedzīvotāju ienākumi un sabiedrības labklājība.
Tirgus nepārtraukti pieaug, paplašinās arī tirdzniecības centri un ienāk jauni preču zīmoli. Palielinās arī patērētāju prasības, vēlmes un pirktspēja. Kā Latvijas uzņēmējiem izdzīvot šajos asajos konkurences apstākļos. Ārzemju uzņēmumi Latvijas tirgū ienāk ar savām biznesa koncepcijām, kuras veiksmīgi tiek realizētas ārvalstīs. Pastiprināta uzmanība šīm starptautiskajām korporācijām tiek pievērsta gan no Latvijas uzņēmēju puses, gan Latvijas iedzīvotāju, jo patērētāju atmiņās vēl dziļi ir iespiedušies laiki, kad apģērbu piedāvājums bija tik mazs, ka vajadzēja stāvēt rindās, lai paspētu kaut ko iegādāties, nemaz nerunājot, par ārzemju zīmolu ekskluzivitāti, tāpēc tagad to pieprasījums Latvijas tirgū ir liels.
Informēšanai par preču piedāvājumu, veikalu popularizēšanai un klientu pārliecināšanai preču iegādē ir jāiegulda un jāatvēl liela loma mārketinga stratēģijā. Mārketinga stratēģijām jānodrošina uzņēmuma mērķu sasniegšana ar mārketinga metodēm. Ja uzņēmums ilgtermiņā plāno sasniegt augstāku produktu kvalitātes novērtējumu, tad katras preces plānošanā jāņem vērā kvalitātes rādītāju nozīmīgums. Mārketinga stratēģijas formulējumi, pamatojums un konkrētu pasākumu apraksts veido mārketinga plāna pamatu. Mārketinga plāns atspoguļo stratēģiju realizēšanas veidus.
Studiju darba mērķis ir izpētīt mārketinga stratēģiskos aspektus un izstrādāt mārketinga stratēģijas veikalu tīklam Boheme.…

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register