-
Stratēģiskās attīstības plāns uzņēmumam "Vinda"
Research Papers20 Business, Marketing, Advertising, Economics
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
STATĒĢISKĀS PLĀNOŠANAS SVARĪGUMS MĀRKETINGĀ | 4 | |
STRATĒĢISKĀS PLĀNOŠANAS PROCESS | 4 | |
STRATĒĢISKĀS ATTĪSTĪBAS PLĀNS CĒSU PAŠVALDĪBAS UZŅĒMUMAM “VINDA” | 6 | |
1. | PAŠREIZĒJĀS SITUĀCIJAS APRAKSTS | 6 |
2. | TIRGUS STĀVOKLIS | 9 |
3. | VADĪBAS UN ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA | 11 |
4. | FINANSIĀLAIS STĀVOKLIS | 11 |
5. | REALIZĒTIE PROJEKTI 1996.-98.GADOS | 13 |
6. | PILSĒTAS ATTĪSTĪBAS PLĀNOJUMS | 14 |
7. | STRUKTŪRAS UN VADĪBAS ATTĪSTĪBA | 14 |
8. | ŪDENS UN NOTEKŪDEŅU PAKALPOJUMU UZLABOŠANA | 15 |
9. | PAKALPOJUMU ATTĪSTĪBA | 17 |
11. | IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 22 |
Mūsdienās visas lielās kompānijas organizē savu darbību, balstoties uz mārketinga koncepcijām. Mārketings un tā sarurs, risinot tautsaimniecības problēmas ar katru gadu kļūst plašāks un sarežģītāks. Konkurence iekšējā un ārējā tirgū palielinās. Kā sēnes pēc lietus dibinās jauni uzņēmumi, lai gan daļa no tiem drīz vien pazūd nespēdami izturēt konkurenci, citi aug un iekaro stabilu vietu vietējā tirgū. Pagaidām vietējie uzņēmumi reti strādā pēc mārketinga principiem, mārketinga stratēģija palīdz atrisināt uzdevumus, kas pastāv, risinot problēmas tautsaimniecībā, saimniecisko savstarpējo sakaru veidošanā starp ražotājiem un patērētājiem. Mārketinga stratēģija nozīmē arī to ideju atbalstīšanu, kas rosina jaunu perču vai pakalpojumu attīstību un sekmīgu realizāciju.
Jebkura firma pastāv, lai sasniegtu kaut ko apkārtējās vides ietvaros. Lai pieņemtu kādus lēmumus, nepieciešams saskaņot apkārtējās vides faktorus ar savas firmas iespējām, ko vislabāk var sasniegt, izveidojot stratēģiskoplānu.
Tāpēc arī mana darba mērķis ir izveidot un apskatīt Cēsu pašvaldības uzņēmuma “Vinda” stratēģiskās attīstības plānu 1999-2003.gadam. Tā , kā es biju šajā uzņēmumā mārketinga praksē man bija pieejama ļoti plaša informācija par esošo firmas finansiālo stāvokli un nākotnes prognozēm.
Savā darbā esmu apskatījusi stratēģisko plānošanu gan no teorijas, gan praktiski jau pieminētajā uzņēmumā.
Stratēģiskais plāns norāda, kādas mārketinga aktivitātes kompānijai jāveic, kāpēc tās nepieciešamas, kas atbild par to realizāciju, kur un kad tās realizēs. Stratēģiskais plāns arī parāda kompānijas pašreizējo stāvokli un orentāciju nākotnē.
Tāpēc manuprāt katrai kompānijai vajadzētu izstrādāt attīstības plānu, lai varētu orentēties un aptuveni ( pie Latvijas nestabilās ekonomiskās un finansiālās situācijas) orentēties firmas nākotē, kaut vai tikai pognožu līmenī.…
Ievads Mūsdienās visas lielās kompānijas organizē savu darbību, balstoties uz mārketinga koncepcijām. Mārketings un tā sarurs, risinot tautsaimniecības problēmas ar katru gadu kļūst plašāks un sarežģītāks. Konkurence iekšējā un ārējā tirgū palielinās. Kā sēnes pēc lietus dibinās jauni uzņēmumi, lai gan daļa no tiem drīz vien pazūd nespēdami izturēt konkurenci, citi aug un iekaro stabilu vietu vietējā tirgū. Pagaidām vietējie uzņēmumi reti strādā pēc mārketinga principiem, mārketinga stratēģija palīdz atrisināt uzdevumus, kas pastāv, risinot problēmas tautsaimniecībā, saimniecisko savstarpējo sakaru veidošanā starp ražotājiem un patērētājiem. Mārketinga stratēģija nozīmē arī to ideju atbalstīšanu, kas rosina jaunu perču vai pakalpojumu attīstību un sekmīgu realizāciju. Jebkura firma pastāv, lai sasniegtu kaut ko apkārtējās vides ietvaros. Lai pieņemtu kādus lēmumus, nepieciešams saskaņot apkārtējās vides faktorus ar savas firmas iespējām, ko vislabāk var sasniegt, izveidojot stratēģiskoplānu. Tāpēc arī mana darba mērķis ir izveidot un apskatīt Cēsu pašvaldības uzņēmuma “Vinda” stratēģiskās attīstības plānu 1999-2003.gadam. Tā , kā es biju šajā uzņēmumā mārketinga praksē man bija pieejama ļoti plaša informācija par esošo firmas finansiālo stāvokli un nākotnes prognozēm. Savā darbā esmu apskatījusi stratēģisko plānošanu gan no teorijas, gan praktiski jau pieminētajā uzņēmumā. Stratēģiskais plāns norāda, kādas mārketinga aktivitātes kompānijai jāveic, kāpēc tās nepieciešamas, kas atbild par to realizāciju, kur un kad tās realizēs. Stratēģiskais plāns arī parāda kompānijas pašreizējo stāvokli un orentāciju nākotnē. Tāpēc manuprāt katrai kompānijai vajadzētu izstrādāt attīstības plānu, lai varētu orentēties un aptuveni ( pie Latvijas nestabilās ekonomiskās un finansiālās situācijas) orentēties firmas nākotē, kaut vai tikai pognožu līmenī.
1999. gada darbs
- Ražošanas attīstības plāns
- SIA "Darbs Jums!" attīstības plāns
-
Stratēģiskās attīstības plāns uzņēmumam "Vinda"
Research Papers20 Business, Marketing, Advertising, Economics
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Darbs Jums!" attīstības plāns
Research Papers for university13
-
Ražošanas attīstības plāns
Research Papers for university17
-
Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam
Research Papers for university17
-
Ražošanas un attīstības plāns Zemnieku saimniecībai
Research Papers for university40
-
Mārketinga plāns uzņēmumam "Rīgas Montāžnieks”
Research Papers for university9