Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:160334
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  STATĒĢISKĀS PLĀNOŠANAS SVARĪGUMS MĀRKETINGĀ    4
  STRATĒĢISKĀS PLĀNOŠANAS PROCESS    4
  STRATĒĢISKĀS ATTĪSTĪBAS PLĀNS CĒSU PAŠVALDĪBAS UZŅĒMUMAM “VINDA”    6
1.  PAŠREIZĒJĀS SITUĀCIJAS APRAKSTS    6
2.  TIRGUS STĀVOKLIS    9
3.  VADĪBAS UN ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA    11
4.  FINANSIĀLAIS STĀVOKLIS    11
5.  REALIZĒTIE PROJEKTI 1996.-98.GADOS    13
6.  PILSĒTAS ATTĪSTĪBAS PLĀNOJUMS    14
7.  STRUKTŪRAS UN VADĪBAS ATTĪSTĪBA    14
8.  ŪDENS UN NOTEKŪDEŅU PAKALPOJUMU UZLABOŠANA    15
9.  PAKALPOJUMU ATTĪSTĪBA    17
11.  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    22
Extract


Mūsdienās visas lielās kompānijas organizē savu darbību, balstoties uz mārketinga koncepcijām. Mārketings un tā sarurs, risinot tautsaimniecības problēmas ar katru gadu kļūst plašāks un sarežģītāks. Konkurence iekšējā un ārējā tirgū palielinās. Kā sēnes pēc lietus dibinās jauni uzņēmumi, lai gan daļa no tiem drīz vien pazūd nespēdami izturēt konkurenci, citi aug un iekaro stabilu vietu vietējā tirgū. Pagaidām vietējie uzņēmumi reti strādā pēc mārketinga principiem, mārketinga stratēģija palīdz atrisināt uzdevumus, kas pastāv, risinot problēmas tautsaimniecībā, saimniecisko savstarpējo sakaru veidošanā starp ražotājiem un patērētājiem. Mārketinga stratēģija nozīmē arī to ideju atbalstīšanu, kas rosina jaunu perču vai pakalpojumu attīstību un sekmīgu realizāciju.
Jebkura firma pastāv, lai sasniegtu kaut ko apkārtējās vides ietvaros. Lai pieņemtu kādus lēmumus, nepieciešams saskaņot apkārtējās vides faktorus ar savas firmas iespējām, ko vislabāk var sasniegt, izveidojot stratēģiskoplānu.
Tāpēc arī mana darba mērķis ir izveidot un apskatīt Cēsu pašvaldības uzņēmuma “Vinda” stratēģiskās attīstības plānu 1999-2003.gadam. Tā , kā es biju šajā uzņēmumā mārketinga praksē man bija pieejama ļoti plaša informācija par esošo firmas finansiālo stāvokli un nākotnes prognozēm.
Savā darbā esmu apskatījusi stratēģisko plānošanu gan no teorijas, gan praktiski jau pieminētajā uzņēmumā.
Stratēģiskais plāns norāda, kādas mārketinga aktivitātes kompānijai jāveic, kāpēc tās nepieciešamas, kas atbild par to realizāciju, kur un kad tās realizēs. Stratēģiskais plāns arī parāda kompānijas pašreizējo stāvokli un orentāciju nākotnē.
Tāpēc manuprāt katrai kompānijai vajadzētu izstrādāt attīstības plānu, lai varētu orentēties un aptuveni ( pie Latvijas nestabilās ekonomiskās un finansiālās situācijas) orentēties firmas nākotē, kaut vai tikai pognožu līmenī.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1341833
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register