Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:891234
 
Evaluation:
Published: 19.08.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Plānošana    5
1.1.  Uzņēmuma plānošanas būtība un nozīme    5
1.2.  Plānošanas veidi    5
1.3.  Plānošanas līmeņi    6
1.3.1.  Stratēģiskās plānošanas līmenis    7
1.3.2.  Taktiskās plānošanas līmenis    8
1.3.3.  Operatīvās plānošanas līmenis    8
2.  Stratēģiskā plānošana    9
2.1.  Stratēģiskās plānošanas būtība    9
2.2.  Stratēģiskās plānošanas process    11
2.2.1.  Organizācijas misijas definēšana    12
2.2.2.  Organizācijas mērķu noteikšana    12
2.2.3.  Ārējās vides analīze    14
2.2.4.  Organizācijas stipro un vājo vietu noteikšana    16
2.2.5.  Stratēģisko alternatīvu izpēte un analīze    16
2.2.6.  Stratēģijas izvēle    18
2.2.7.  Stratēģijas īstenošana    20
2.2.8.  Stratēģijas plānu īstenošanas kontrole    21
2.2.9.  Stratēģijas novērtējums    22
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
Extract

Ievads
Plānošana ir visu organizētu darbību pamatā. Plānošanai ir liela nozīme jebkurā situācijā un laikaposmā. Tā kā uzņēmuma darbības arī tiek organizētas, arī tām ir nepieciešama plānošana. Plāns ir uzņēmumu pastāvēšanas pamats, jo bez plāna organizācijai nav jēgas darboties. Tas darbosies neefektīvi un bez rezultātiem.
Darba mērķis ir vispārīgās un stratēģiskās plānošanas lomas un nozīmīguma uzņēmumā noskaidrošana. Darba uzdevumi ir:
apzināt plānošanas būtību, veidus un līmeņus
uzzināt stratēģiskās plānošanas būtību
izanalizēt stratēģiskās plānošanas procesu un tās posmus
Darbā izmantotā pētīšanas metode ir literatūras un avotu analīze.
Kopumā pēc termiņa var izdalīt trīs plānošanas līmeņus – stratēģisko, taktisko un operatīvo. Kurš ir nozīmīgākais? Vai var kādu līmeni izlaist?
Ļoti bieži uzņēmumos tiek runāts par stratēģisko plānošanu. Uzsvērts, ka stratēģiskajai plānošanai ir liela nozīme un nepieciešamība. Tomēr diemžēl daudzi uzņēmumi ar stratēģisko plānošanu saprot kādas tēzes izvirzīšanu un domā, ka ir veikuši stratēģijas izvēli. Bet vai stratēģiskā plānošana ir tikai daži teikumi? Uzņēmuma ideālās situācijas izvirzīšana? Tā tomēr nav. Lai izstrādātu uzņēmuma stratēģisko plānu, ir jāveic daudz un dažādi pasākumi, pētījumi un analīzes. Protams, arī jāzina, kas vispār ir stratēģiskās plānošanas process un kā tas izpaužas realitātē.
Uzņēmuma galvenā, sākotnējā un turpmākā ilglaicīgā plānošana ir stratēģiskā plānošana. Stratēģiskā plānošana ir visu uzņēmuma plānu pamats. Katri nākamie plāni tiek izstrādāti pielīdzinot stratēģiskajam plānam. Tāpēc katram uzņēmumam būtu jāizstrādā savs stratēģiskais plāns, lai varētu novērtēt savus darba rezultātus un izvēlēties optimālāko darbību turpmāk. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1123534
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register