Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
6,49
You save:
0,91 (14%)
Discounted price*:
5,58
Purchase
Add to Wish List
ID number:149725
Author:
Evaluation:
Published: 26.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Teorētiskā daļa    4
1.  Psihologu atziņas par stresa būtību un nozīmi personības dzīvē    5
1.1.  Stresa jēdziens un teorija    5
1.2.  Stresa pazīmes un izpausme    11
1.3.  Emocionālais stress un tā veidi    13
1.4.  Sievietes stress un kā sieviete to izjūt    17
1.5.  Smadzeņu pusložu funkcionālā specializācija un tās nozīme stresa optimizācijai    19
1.6.  Stresa regulēšanas pamatpaņēmieni    20
2.  Fiziskās slodzes un vingrinājumu ietekme uz personības pašizjūtu    22
2.1.  Fiziskie vingrinājumi    22
2.2.  Optimizējošā fiziskā slodze    24
2.3.  Dinamiska fiziskā slodze    25
2.4.  Radošs fizisks darbs    25
2.5.  Reālā fiziskā slodze    26
2.6.  Optimālā fiziskā slodze    26
3.  Rezumējums    28
  Praktiskā daļa    29
4.  Stresa izpēte sievietēm, kas nodarbojas ar fiziskām aktivitātēm un sievietēm, kas nenodarbojas ar fiziskām aktivitātēm    30
4.1.  Pētījuma metožu apraksts    30
4.2.  Pētījuma objekta un norises apraksts    31
4.3.  Iegūto rezultātu analīze un interpretācija    32
5.  Secinājumi    37
6.  Nobeigums    37
Extract

Grūtības, bēdas un ciešanas cilvēki ir pazinuši jau no pastāvēšanas pirmsākumiem, taču pats jēdziens “stress” ir ieviesies tikai nesen, tomēr jau kļuvis par modes vārdu, ko mēs visi saprotam un lietojam. Stress ir ne vien nepatīkams, bet arī veselībai kaitīgs stāvoklis, ko izjūt ikviens dzīvs organisms. Kad organisms izjūt stresu, tas sāk ražot dažādas bioķīmiskas vielas, kas izplūst pa visu ķermeni. Šīs vielas sagatavo ķermeni vai nu uzbrukt briesmām, vai no tām aizbēgt. Visi organisma spēki tiek mobilizēti. Spēja uzbrukt vai aizbēgt palīdz saglabāt dzīvību. Nelaime ir tā, ka dotajā brīdī cilvēka dzīvē pastāv briesmas, no kurām nevar fiziski aizbēgt vai uzbrukt ciešanu cēlonim, jo bieži ciešanu iemesls nav zināms. Cilvēka spēki tiek izšķērdēti un nepietiek vairs enerģijas veicamajam darbam.
Neviena cilvēka dzīve nav bez sarežģījumiem, stress piemeklē ikvienu, tāpēc arī stresa pārvarēšanas paņēmieni ir nepieciešami ikvienam cilvēkam jebkurā pasaules daļā. Stresa pārvarēšanas paņēmieni atsauc organisma automātisko sagatavošanos cīņai vai bēgšanai. Stresa pārvarēšana ir trauksmes signāla atsaukšana, kad trauksmes signāls nav mums lietderīgs. Šis trauksmes signāls iedarbojas arī tad, kad briesmas ir neapzinātas. Spriedze uzkrājas ķermenī un prātā, tāpēc stresa pārvarēšanas paņēmieni būtu jālieto regulāri.

Pētījuma objekts: 30 sievietes vecumā no 25 gadiem līdz 35 gadiem, kas nodarbojas ar fiziskām aktivitātēm un 30 sievietes vecumā no 25 gadiem līdz 35 gadiem, kas nenodarbojas ar fiziskām aktivitātēm.

Pētījuma priekšmets: Stress un fiziskās aktivitātes.
Pētījuma mērķis: Noteikt stresa līmeni sievietēm, kas nodarbojas ar fiziskām aktivitātēm un sievietēm, kas nenodarbojas ar fiziskām aktivitātēm.

Pētījuma hipotēze: Sievietēm, kas nenodarbojas ar fiziskām aktivitātēm ir lielāks stresa līmenis, nekā sievietēm, kas nodarbojas ar fiziskām aktivitātēm.
Pētījuma teorētiskais pamats: H. Selje, A. Kraukļa pētījumi.

Pētījuma metode: Aptaujas “Stresa līmeņa noteikšana”(Teilora metode),( “Stresa stāvokļa noteikšana”.) ?

Pētījuma bāze: SIA „XXX” darbinieki, sporta kompleksa “XXX” apmeklētājas.

Pētījuma uzdevumi:
1. Literatūras analīze;
2. Pētījumu metožu izvēle, atlase, izstrādāšana
3. Aptaujas rezultātā atdalīt mērķa grupas: sievietes, kas nodarbojas ar fiziskām aktivitātēm un, kas nenodarbojas ar fiziskām aktivitātēm;
4.Noteikt stresa pakāpes;
5.Veikt kvantitatīvu un kvalitatīvu analīzi;
6.Iegūto datu apstrāde un salīdzināšana ar hipotēzi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,49 €
Work pack Nr. 1190089
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Stresa līmenis sievietēm ar fizisko aktivitāti un bez tās”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/149725

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register