Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
0,66 (12%)
Discounted price*:
4,83
Purchase
Add to Wish List
ID number:100302
Author:
Evaluation:
Published: 22.09.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2002.g. - 2003.g.
Extract

Secinājumi
Tīkla sabiedrība (Castell) ir savstarpēji saistītu mezglu kopums, tīkls de-koncentrē uzdevumu un sadala lēmuma pieņemšanu. Atbilstoši definīcijai tīklam nav centra. Tas strādā uz binārās loģikas pamata: iekļaušana, izslēgšana. Tas man ļauj izteikt uzskatu, ka pastāv studentu tīkls, kura ietvaros darbojas visi studenti. Tam nav centra, kas vadītu studentus. Arī šis tīkls strādā uz binārā koda pamata: esmu students - esmu tīklā, neesmu students – neesmu tīklā.
Ir grūti noteikt tīklam mērķi, bet reiz ieprogrammēts, tīkls attiecina savu loģiku uz visiem tā aktieriem (studentiem) un tiem nākas spēlēt savas ’’lomas’’ tīkla likumu ietvaros. Tas ļauj secināt, ka ja esi students, tev jāpārzina jaunās tehnoloģijas un jāprot ar tām darboties.
Tīkls nav tikai saskaņotības garants. Tas ļauj secināt, ka studenti ir ietekmes objekti informācijas tīkliem un globālai komunikācijai, kas ir kritiski, izplatot alternatīvus dzīves stilus, lomu modeļus. Visbīstamākā tīkla īpatnība ir tā, ka tīklam ir autonoma spēja savstarpējā iedarbībā pārprogrammēt indivīda personību.
Kaut gan sabiedriskā doma (viedoklis), tiek uzskatīta par individuālu uzskatu apkopojumu, kas attiecas uz kādu konkrētu jautājumu (atbilstoši definīcijai S.M.Katlips, A.H.Senters, G.M.Brūms), tā tomēr ir jātver kā dinamisks process, kura gaitā idejas tiek izteiktas, koriģētas un formulētas kompromisa veidā, tādējādi nonākot pie kolektīva viedokļa.
Jo zinošāks cilvēks, jo viņš spēcīgāks veiksmīgāk formulēt savu individuālo viedokli, ņemot vērā personīgo vērtību sistēmu, salīdzinot, analizējot un sintizējot no dažādiem medijiem un citiem avotiem iegūto informāciju.
Praktiskais pētījums pierāda, ka studenti regulāri izmanto elektronisko medijus (22%, no 42 respondentiem 39 izmanto internetu). mācību materiālu iegūšanai un informācijas iegūšanai. Internets ir pašreiz viens no ātrākajiem informācijas ieguves veidiem, tomēr tas pieprasa ievērot tīkla likumus (liek skatīt reklāma, pašam to negribot, kļūt par reklāmu upuri utt.), kas ne vienmēr pozitīvi ietekmē tā lietotājus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,01 €
Work pack Nr. 1356256
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Studentu informācijas ieguves veidi un to transformācija sabiedriskā viedoklī”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/100302

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register