Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:398171
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Teksta nozīme reklāmā    4
  Reklāmas teksta sastādīšana un izpratne    7
  Secinājumi    12
  Izmantotās literatūras saraksts    13
  Pielikums    14
Extract

Secinājumi
1. Reklāma ir process, kas rada priekšstatu par kaut ko un dizains palīdz to veidot labāku – funkcionāli, vizuāli, emocionāli.
2. Laba reklāma ir tāda reklāma, kas sekmē pārdošanu.
3. Par savu reklamējamo produktu/pakalpojumu vajag runāt/rādīt tikai saistībā ar patērētāja interesēm, mērķiem, problēmām.
4. Reklāmas tekstam ir ļoti liela nozīme reklāmā, jo tas ir otrais galvenais, aiz vizuālā efekta, kas uzrunā klientu.
5. Reklāmas teksta sastādīšana ir laikietilpīgs process, kurā ir jāizsver dažādas lietas, jāievēro kulturālas normas, patiesums un pieklājīgums.
6. Reklāmas teksta veiksmīga izpratne veicina tālāku patērētāju interesi par produktu/pakalpojumu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1334761
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register