Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:484039
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.10.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Iegādes motivācija:
Motorola piedāvā jaunu un inovatīvu tehnoloģiju un stilīgus īpatnības saviem klientiem, nodrošinot labus pēcpārdošanas pakalpojumus klientam, iekļaujot:
Sekojošus piedāvājumus, kas ir galvenie klientu motivēšanas faktori, lai pirktu šo produktu:
Atlaides
Shēmas klientiem un mazumtirgotājiem
Konkurences stratēģija:
Konkurences stratēģija ir balstīta uz 4 principiem:
Rekonstruēt attiecības ar indiešu operatoriem
Radīt Indiju kā ražošanas un programmatūras centru ar tīkla aprīkojumu un ierīcēm.
Mērķa ieviešanas līmeņa telefoni
Uzsvars uz tiem modeļiem, kuri pārvalda tirgus daļu piepilsētas un lauku rajonu tirgos
Mobilo telefonu tirgū ir liela konkurence . Ir daudz tirgus dalībnieku, kas pārvalda tirgu. Tāpēc ir ļoti svarīgi piesaistīt pircēja uzmanību. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register