Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,42 (17%)
Discounted price*:
2,07
Purchase
Add to Wish List
ID number:236202
Author:
Evaluation:
Published: 17.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Globalizācijas jēdziens    3
2.  Masu mediju jēdziens    3
3.  Masu mediju globalizācija    4
4.  Televīzijas globalizācija    5
4.1.  CNN    6
4.2.  Al-Jazeera    8
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    11
Extract

Secinājumi
Rakstot referātu autors ir nonācis pie šādiem galvenajiem secinājumiem:
• 4 galvenās globalizācijas dimensijas ir: kultūras, sociālā, politiskā un ekonomiskā, taču pasaulē nav sastopama tīri ekonomiskā, politiskā, sociālā vai kultūras dimensija.
• Masu medijiem iepriekš nav bijusi tik liela ietekme kā mūsdienās, to apliecina fakts, ka aptuveni 2,5 miljardi cilvēku visā pasaulē televīziju skatās vidēji vairāk nekā trīs stundas katru dienu.
• Globāli mediji ik dienu ienes ziņas, attēlus un informāciju cilvēku mājās, tieši un nepārtraukti savienojot viņus ar ārpasauli.
• CNN International ir labs piemērs masu mediju globalizācijai, jo tas ir ziņu kanāls, kurš spēj pasniegt ziņas no visas pasaules „karstajiem punktiem” 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā.
• Lai gan mūsdienās ir izveidotas vairākas globālas televīzijas, CNN saglabājis savu statusu kā pasaules ietekmīgākā televīzijas ziņu organizācija, kas liecina par tā unikalitāti.
• Savukārt Al-Jazeera piedāvā alternatīvu televīziju patērētājiem attiecībā uz starptautisko ziņu plūsmu, un tas paplašināja ziņu, viedokļu un speciālistu komentāru spektru. Šobrīd pasaule var iepazīt un, iespējams, tādējādi pieņemt arābu civilizāciju.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Televīzijas globalizācija un tās piemēri”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/236202

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register