Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,70 (14%)
Discounted price*:
4,29
Purchase
Add to Wish List
ID number:790204
Evaluation:
Published: 26.11.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  ZĪMOLS    6
2.  REKLĀMA    8
2.1.  Reklāmas loma un mērķi    9
2.2.  Televīzijas un video reklāma, virālie video    10
3.  SEMIOTIKA    13
4.  KVALITATĪVAIS PĒTĪJUMS    17
5.  SEMIOTISKĀ ANALĪZE    19
6.  EMPĪRISKĀ DAĻA    21
6.1.  “Original is never finished”    21
6.2.  “Your future is not mine”    27
6.3.  “One in a billion”    29
6.4.  “Unleash your creativity”    33
6.5.  “First never follows”    35
  SECINĀJUMI    38
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    40
Extract

Šī analītiskā metode mērķē uz to, lai “celtu gaismā” sakarības starp atsevišķiem elementiem, kas kopumā ir vizuālais darbs. Tas vai nu pievērš uzmanību gleznojumiem, skulptūrai, fotogrāfijai vai kādam arhitektūras objektam, kuros var uzskatīt, ka darbi sastāv no attiecībām, nevis lietām. Kā teicis jau iepriekš minētais lingvistiķis L. Helmsevs: “Nevis viela, bet tās iekšējām un ārējām attiecībām piemīt zinātniska esamība. ”
Semiotisko analīzi var saukt par procesu, kurš pagarina pirmo saskari kādā specifiskā veidā un divos dažādos līmeņos. Pirmais līmenis, drīzak fonoloģiskā nevis sintaktiskā dabā, apgūst vizuālās valodas pamata elementa dabu – kādu vizuālās vienības daļu (ang. - coloreme). Savukārt otrais līmenis, drīzak sintaktiskas dabas, apgūst veidu, kurā elementi reorganizē paši sevi uz formu, kādā “ansambļi” noteiktā telpiskā sfērā, atbilstoši operatoriem, definētiem pēc vizuālās valodas sintakses. Semiotiskā analīze noteikti attīstās atšķirīgos struktulāros līmeņos. Tas var tikt reprezentēts un apvienots caur noteiktiem tīklu daudzumiem, kuri ir uzklāti atbilstoši lielākām un lielākām abstrakcijas pakāpēm un sintēzēm attiecībās ar konkrētām vizuālās vienības daļu rakstura īpašībām. Tātad semiotiskā analīze visā savā būtībā apskata vizuālo materiālu savstarpējās attiecības gan ar elementiem sevī, gan ar elementiem visapkārt. Tā izskaidro vizuālo attēlu esamības jēgu.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Televīzijas reklāmas kampaņu semiotiskā analīze”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/790204

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register