Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:688248
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.12.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  MĀRKETINGA PĒTĪJUMU TEORĒTISKĀS BĀZES ANALĪZE    6
1.1.  Pētījumu nepieciešamība mārketingā    6
1.1.1.  Problēmu definēšanas un reprezentativitātes nozīmīgums pētniecībā    7
1.2.  Kvantitatīvā un kvalitatīvā pētniecība    8
1.3.  Kvalitatīvās pētniecības metodes    8
1.3.1.  Salīdzinošā metode    9
1.3.2.  Eksperta intervija    9
2.  MEDIJU TIRGUS RAKSTUROJUMS    10
2.1.  Mārketinga komunikācija un reklāma mārketinga miksā    10
2.1.1.  Integrētās mārketinga komunikācijas nozīme    11
2.1.2.  Plašsaziņas līdzekļi un to loma produkta virzīšanā    11
2.2.  Mediju veidi: ATL un BTL    12
2.3.  ATL mediju veidi    12
2.3.1.  Radio    13
2.3.2.  Prese    13
2.3.3.  Vide    14
2.3.4.  Internets    14
2.3.5.  Kino    14
2.3.6.  Televīzija    14
2.4.  Mediju tirgus Latvijā    15
2.4.1.  Televīzijas tirgus Latvijā    17
2.4.2.  TV apraides tirgus Latvijā    18
3.  ANALĪTISKO PRODUKTU RĀDĪTĀJI UN TO PIELIETOJUMA IZVĒRTĒJUMS    19
3.1.  Izvēlētā pētījuma metodoloģija    19
3.2.  Latvijas tirgū pieejamie produkti    19
3.2.1.  Kantar TNS    19
3.2.2.  CLAARA    20
3.3.  Produktu salīdzinājums    21
3.3.1.  Lietošanas ērtums    22
3.3.2.  Produkta pieejamība    23
3.3.3.  Pētījuma ģenerālā kopa un reprezentativitāte    23
3.3.4.  Pieejamo kanālu daudzums    23
3.3.5.  Zīmols un vizuālā identitāte    24
3.3.6.  Nepieciešamās priekšzināšanas    24
3.3.7.  Pieejamā statistika    24
3.3.8.  Metodoloģija    25
3.3.9.  Cena un iegādes periods    25
3.3.10.  Datu aktualitāte    26
3.3.11.  Salīdzinājuma secinājumi    26
3.4.  Eksperta intervija    27
3.4.1.  Intervijas secinājumi    30
  SECINĀJUMI    31
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    32
Extract

SECINĀJUMI
1. Kantar TNS TV metrs ir galvenokārt paredzēts TV kanāliem, lai novērtētu programmu sadalījumu un reklāmu izvietojumu, mediju aģenūrām – lai efektīvi plānotu reklāmdevēju kampaņas, reklāmdevējiem – lai varētu par atbilstošu summu iegādāties auditorijas apjomu un pārlūkotu savas un konkurentu kampaņas. CLAARA ir vairāk piemērota reklāmdevējiem, kas vēlas aplūkot konkrēti savu nozari un nevar vai nevēlas tērēt resursus TV metra datu iegādei un apstrādei.
2. TV metrs šobrīd ir tirgus standarts, un tajā esošie dati tiek izmantoti kā tirgus valūta reklāmas pirkšanā. Kantar TNS pozīcija tirgū šobrīd nav apdraudēta – šī situācija, visdrīzāk, nemainīsies vēl vairākus gadus.
3. CLAARA priekšrocības ir datu iegūšanas vienkāršais veids (tiešsaistē, bez atsevišķas programmatūras), ātrā informācijas piegāde un iespēja precīzi aplūkot datus, jo tiek izmantoti tieši lielie dati, nevis ģenerālo kopu reprezentējoša izlase. Līdz ar to – reālās situācijas atspoguļojumam atbilstoši būs jebkuri dati. Šī priekšrocība ir ļoti svarīga, apskatot nišas kanālus ar nelieliem reitingiem, jo TV metra datos bieži vien šādos gadījumos nav iespējams precīzi aplūkot situāciju nelielās izlases dēļ. Taču, tā kā CLAARA nevar piedāvāt padziļinātus datus, ieskaitot arī auditorijas demogrāfisko sadalījumu, produkts nevar konkurēt ar Kantar TNS. CLAARA nodrošinātie dati neietver visu televīzijas pieslēgumu lietotājus, datos tiek apskatītas tikai IPTV lietotāju mājsaimniecības.
4. Internetā skatītās televīzijas monitorēšana šobrīd nav neviena produkta pakalpojumu klāstā, taču, tā kā tā kļūst aizvien aktuālāka, drīz šī informācija tiks pieprasīta gan no reklāmdevēju, gan televīziju puses. Tas uzņēmums, kurš piedāvās šīs problēmas risinājumu pirmais, iegūs ievērojamu nozīmi tirgū.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1369335
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register