-
Tiešā pārdošana uzņēmumā "Avon"
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 3 | |
Annotation | 4 | |
Ievads | 5 | |
1. | Mārketinga pārdošanas stratēģija | 7 |
1.1. | Preču un pakalpojumu popularizācijas metodes | 10 |
2. | Tiešā pārdošana un tās darbības funkcijas | 13 |
2.1. | Tiešās pārdošanas startēģijas izstrādes faktori | 15 |
2.2. | Tiešās pārdošanas popularizēšanas nianses | 17 |
2.2.1. | Potenciālo klientu apzināšana | 19 |
2.2.2. | Komunikācijas veidi | 21 |
2.3. | Ieguvumi, ko sniedz tiešā pārdošana | 25 |
3. | Uzņēmuma “AVON” tiešās pārdošanas stratēģija | 27 |
3.1. | “AVON” darbības principi | 29 |
3.2. | “AVON” tiešās pārdošanas konsultantu darba iespējas | 31 |
3.3. | Tiešās pārdošanas ieguvumi | 33 |
Secinājumi un priekšlikumi | 36 | |
Izmantoto avotu un literatūras saraksts | 37 |
IEVADS
XXI gs. piedāvāto preču un pakalpojumu klāsts ir bezgalīgs. Dzīvojot mūsu sabiedrībā nav iespējams neko neiegādāties. Patērēšanas fenomens ir ienācis katra ikdienā un kļuvis par pašsaprotamu parādību, kas ietekmē arī citas dzīves sfēras gan individuālā līmenī, gan arī sabiedrības līmenī, - cilvēki ir kļuvuši atkarīgi no patēriņa.
Līdz ar to ir mainījušies sabiedrības dzīves standarti un prasības. Mūsdienu sabiedrības pamatā ir patēriņa ideja, kas cilvēka laimi saista ar materiālo vērtību iegādi un patērēšanu. Nozīmīgu lomu pircēju uzvedība spēlē uzņēmumu mārketinga stratēģijas izstrādē, kas veicina uzņēmuma veiksmi un izaugsmi.
Mūsdienās ir par maz tikai ar tas, ka uzņēmumam ir labs produkts vai pakalpojums. Svarīgi ir pareizi to virzīt tirgū un ne tikai ieinteresēt potenciālo preces pircēju vai pakalpojuma izmantotāju, bet dažādiem veidiem panākt to, lai cilvēks no potenciālā klienta kļūtu par esošo klientu - pircēju.
Līdz ar to, uzņēmumam izstrādājot mārketinga stratēģiju tā ir jāplāno kā mārketinga aktivitāšu pamats, - reklāmas, sabiedrisko attiecību un pārdošanai ir jādarbojas vienā virzienā, tas nozīmē – saskaņā ar esošo stratēģiju. Tieši tādā veidā var panāk stratēģijas realizēšanos praksē, ieviešot to dzīvē. Pareizi izveidota un realizēta mārketinga stratēģija sniedz konkrētu rezultātu un pārdošanas apjomu pieaugumu.
Mārketinga stratēģijai jānosaka, kā uzņēmums sasniegs izvirzītos mērķus. Turklāt, mārketinga stratēģijai jāaptver to darbību kopums, kuras jāveic izvirzīto mērķu sasniegšanai, un tai jāattiecas uz mērķa tirgu, produkta diferencēšanu un pozicionēšanu, cenu veidošanas politiku, produkta sadali un virzīšanu, servisa līmeņa paaugstināšanu, darbību konkurences situācijā.
Šodien aktuāls ir jēdziens, kurš raksturo vienu no mārketinga aktivitātēm preču un pakalpojumu realizācijas stratēģijas izstrādes procesos - integrēto mārketingu komunikāciju (IMK) komplekss, kurš risina mārketinga teorijas atbildi par preču un pakalpojumu virzīšanas procesiem mūsdienu tirgū.
Viena no IMK sastāvdaļām ir arī pasaulē pēdējos gados populārā tiešā pārdošana, kuru aktīvi realizē daudzi uzņēmumi, radot tiešo komunikāciju ar patērētāju, tādā veidā individualizējot savu piedāvajumu un padarot to ne tikai par personisku, bet arī tendējot uz pierādīšanas faktoru, ka tas pircējam ir ne tikai vajadzīgs, bet arī nepieciešams.
Diemžēl Latvijā tiešo pārdošanu, kā savas saimnieciskās darbības pamatdarbību, pamatojoties uz Latvijas Tiešās tirdzniecības asociācijas datiem, veic tikai pieci uzņēmumi: “Avon”, “Eastcon”, “GNLD”, “Herbalife” un “Oriflame”.
Pamatojoties uz to, autors savā darbā izkatīs, kas tad īsti ir tiešā pārdošana, un kā tiešā pārdošana tiek plānota un realizēta uzņēmumā “AVON”
Kursa darba mērķis ir izpētīt, kā notiek tiešā pārdošana
…
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- Tiešā pārdošana uzņēmumā "Avon"
- Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā
- Uzņēmuma "X" produkcijas virzīšana Latvijas tirgū
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga plānošana uzņēmuma “AVON” dekoratīvās kosmētikas līnijai Latvijā
Research Papers for university28
-
Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā
Research Papers for university38
-
Uzņēmuma "X" produkcijas virzīšana Latvijas tirgū
Research Papers for university97
Evaluated! -
Uzņēmuma “Hanzas maiznīca” mārketinga darbība
Research Papers for university20
Evaluated! -
Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze
Research Papers for university20