Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:906994
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.08.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tiešā pasta priekšrocības    4
2.  Tiešā pasta veidi    6
3.  Datu bāzes nozīme un veidošana    6
4.  Adresātu saraksti    7
5.  Tiešā mārketinga izdevumu statistika    8
6.  Tiešā pasta kampaņu īstenošanas praktiskie piemērs    8
  Secinājumi    12
  Izmantotās literatūras saraksts    14
Extract

1. Tiešā pasta priekšrocības
Tiešais pasts pārstāv vienu no ātrākāk augošajām reklāmas nozarēm. Šī pieauguma lielāko daļu var raksturot ar sekojošiem faktoriem:
a) augoša uzņēmumu piekrišana tiešajam pastam skaidrojas ar tā radošo potenciālu un vērtību kā metodes definētas mērķauditorijas sasniegšanai;
b) tiešā pasta savienošanas iespējamība ar citiem reklāmas mēdijiem, lai sasniegtu efektīvu mijiedarbību;
c) pieaugošs gatavo adresātu sarakstu skaits dažādu produktu un pakalpojumu mērķu auditorijai;
d) jaunas tehnoloģijas sūtījuma sagatavošana padara šo mēdiju vieglāku un efektīvāku izmantošanā;
e) sūtīšanas procesa sistematizācija pasta iestādēs [3;61] (piem., Latvijas elektroniskais pasts).

Galvenā tiešā pasta prioritāte kā mēdija ir pārdošana bez pārdošanas personāla iejaukšanās. Tiešajam pastam, kā reklāmas ziņojuma nesējam, salīdzinot ar citiem mēdijiem ir dažas priekšrocības, piemēram: ātri zināmi un izsekojami rezultāti, konfidenciālitāte, gandrīz neierobežots sūtījuma formāts, efektīva krāsu izmantošana, informācijas iegūšana datu bāzes veidošanai, gandrīz neierobežota kvalitāte, vienlaicīgi tikai viens reklāmas ziņojums vai reklāmdevējs (atšķirībā no reklāmas masu informācijas līdzekļos).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1118515
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register