Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:421755
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Atvērt jaunu veikalu vienmēr nav viegli. Izņemot nepieciešamas dokumentācijas sagatavošanu, darbinieku meklēšanu, aprīkojuma iepirkšanu, uzņēmējs sastop vietas izvēles problēmu. Vietas izvēlē tiek ņemti vērā tirdzniecības uzņēmuma darbības tehnoloģijas: specializācija (ko pārdodam), attīstības perspektīvas (vai tas būs vienīgais veikals, vai ar laiku tiks izveidots veikalu tikls) utt.
Pieredzējuši uzņēmēji saka, ka veikala panākumi ir atkarīgi no trim faktoriem: izvietojums, izvietojums un vēl reiz izvietojums. Ir vairākas vietas izvēles metodes, turklāt lai uzņēmums darbotos sekmīgi ir jāievēro katru no tām. Viens ir tā sauktais „Rietumu”, kurš ievēro vispirms ekonomiskos faktorus: izvietojums attiecīgi transporta ceļiem, pilsētas rajonu, tirdzniecības zonas utt. Cita metode – „Austrumu”, nav tik viennozīmīga. Racionālajam eiropietim tā var likties savāda, tā kā veikala veiksmīgai darbībai galvenais nosacījums ir pozitīvu un negatīvu plūsmu virziens.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register