Tomēr pāreja uz tirgus ekonomikas vadīšanas principiem un metodēm nav nemaz tik vienkārša. Samērā zema iedzīvotāju maksātspēja samazina pieprasījumu pēc precēm un kavē tirgus attīstību. Mūsu tirgus vēl nav pieskaistināts ar plaša sortimenta kvalitatīviem produktiem. Jaunām firmām trūkst pieredzes tirdzniecības jomā un līdz ar to tas strādā neefektīvi, nesasniedzot nepieciešamo pircēju apkalpošanas kvalitāti.
Tāpēc vajag orientēties tirgus jautājumos. Mums ir jāzina, kas ir tirgus- kas tajā darbojas, kā tas funkcionē, kādas ir tā prasības. Zināšanas mārketingā ļaus mums saprātīgi uzvesties kā patērētājiem, gan pērkot piena produkciju.
Tirgus ir visi preču un pakalpojumu esošie un potenciālie pircēji.…