-
Tirgus izpēte kafijai "Merrild"
Research Papers19 Business, Marketing, Advertising, Economics
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma un preces īss apraksts | 4 |
2. | Mārketinga makrovide | 5 |
2.1. | Ģeogrāfiskie, klimatiskie un demogrāfiskie faktori | 5 |
2.2. | Ekonomiskie faktori | 6 |
2.3. | Politiski tiesiskie faktori | 7 |
2.4. | Sociālie, kultūras un izglītības faktori | 10 |
2.5. | Zinātniski tehniskie faktori | 11 |
3. | Mārketinga mikrovide | 12 |
3.1. | Pircēji | 12 |
3.2. | Konkurenti | 13 |
3.3. | Piegādātāji | 15 |
3.4. | Starpnieki tirgū | 15 |
4. | SVID (SWOT) analīze | 16 |
4.1. | Stiprās puses | 16 |
4.2. | Vājās puses | 17 |
4.3. | Iespējas | 17 |
4.4. | Draudi | 17 |
4.5. | SVID ( SWOT ) analīzes tabula | 19 |
5. | Secinājumi un priekšlikumi | 20 |
Pielikumi | 20 |
Šī kursa darba tēma ir tirgus izpēte A/S"Merrild Kaffe", jo šī uzņēmuma kafijas ir plaši izplatītas visā Latvijā un daudzi Latvijas iedzīvotāji lieti tās.
Kursa darba mērķis ir izpētīt un izanalizēt kafijas Merrild ārējo un iekšējo mārketinga vidi.
Veicot tirgus izpēti bija nepieciešams savākt un apkopot visu iespējamo informāciju, izpētīt kafijas Merrild situāciju Latvijas tirgū, apzināt tās galvenos konkurentus, izpētīt iedzīvotāju dzīves līmeni un valsts ekonomiku. Lai izpildītu šos uzdevumus mēs izmantojām šādas pētīšanas metodes:
ekonomiskās analīzes;
statistiskās analīzes;
tabulas un grafiskās;
datu salīdzināšana.
Mēs ievācām informāciju un datus par kafiju Merrild no 1996. gada līdz 2001. gadam. Tad A/S "Merrild Kaffe" bija nostiprinājusi savas pozīcijas Latvijas kafijas tirgū, un šajā laika posmā saasinājās arī savstarpējā konkurence.
Tā kā viena kursa darba ietvaros nav iespējams apskatīt visus A/S Merrild Kaffe piedāvātos kafijas veidus, tad aprobežojāmies ar vienu kafijas veidu - Merrild kafija sarkanajā iepakojumā.
A/S “Merrild Kaffe” tika dibināta 1964.gadā. To izveidoja Millers H. Merrilds. 1976. gadā uzņēmumu “Merrild Kaffe” nopirka holandiešu firma “Douwe Egberts” , kura patreiz pieder amerikāņu koncernam “Sara Lee” – otrai lielākai kafijas ražotāju grupai ,kuras galvenā mītne atrodas Čikāgā.
Uzņēmums “Douwe Egberts” bez kafijas vēl ražo arī Pickwick tējas ar visdažādākajām garšām. Kā pēdējais jaunums ,ko ražo šis uzņēmums ir saldējuma kūkas ar “ Sara Lee” markas vārdu.
Kafijas Merrild ražotne atrodas Dānijā. Daļa no saražotās produkcijas tiek eksportēta uz Baltijas valstīm ,un tādēļ šeit tiek atvērtas pārstāvniecības ,kuras izplata produkciju un sniedz nepieciešamo informāciju par produktu.
Latvijā ar produkcijas izplatīšanu nodarbojas SIA “Avers Centrs “ , bet ar mārketinga jautājumiem A/S “Merrild Kaffe” Baltijas ofiss Rīgā.…
- Mazlietotu automašīnu tirgus izpēte
-
Tirgus izpēte kafijai "Merrild"
Research Papers19 Business, Marketing, Advertising, Economics
- Tirgus izpēte SIA "Ūdens apgāds" produktam
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mazlietotu automašīnu tirgus izpēte
Research Papers for university12
-
Tirgus izpēte SIA "Ūdens apgāds" produktam
Research Papers for university23
-
AS "Hansabanka" tirgus izpēte
Research Papers for university11
-
Tirgus.Tirgus izpēte.Tirgus segmentācija
Research Papers for university6
-
AS "Laima" šokolādes tāfelīšu tirgus izpēte
Research Papers for university18