Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:661337
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Tukuma piens   
2.  Zīmoli   
2.1.  Zīmolu karte   
3.  Baltais Eko jogurts   
3.1.  Baltais Eko jogurta sastāvs   
4.  Produkta apraksts 4P   
5.  SWID analīze   
6.  Aptaujas apkopojums   
6.1.  Aptaujas secinājumi   
7.  Tirgus pētījuma secinājumi   
Extract

6.1. Aptaujas secinājumi
Tukuma piena produkcija ir plaši populāra un zināma sabiedrībā ar saviem piedāvātajiem zīmoliem. 80% aptaujāto respondentu lieto Tukuma piena produkciju. Mūsdienās strauji palielinās interese par ekoloģiskajiem produktiem. Pēc rezultātiem var secināt, ka vairāk kā pusei daļēji interesē šādi produkti, 38% atbild uz jautājumu apstiprinoši, tomēr ir arī 6%, kuriem nemaz neinteresē šada veida piedāvājumi. Tāpat arī redzams, ka lielākā daļa no aptaujātajiem daļēji ir tikai apmierināti ar piedāvāto ekoloģisko produktu klāstu veikalos, taču diezgan liela daļa – 38% pilnībā nav apmierināti. Vairak kā puse- 67% ir lietojuši jauno Baltais Eko jogurtu, taču, 6% par tādu vispār pirmo reizi dzird. Respondenti, kas lietojuši šo produktu visvairak iecienījuši jogurtu ar mellenēm, pēc tam tuvu šim rezultātam seko aveņu un ķiršu. Tākā šis produkts tiek piedāvāts pēc iespējas ekoloģiskākā iepakojumā, neizpalika jautājums – vai pircējus tas interesē un uztrauc. Vairāk kā pusei ir svarīgs iepakojums un atbalsta ekoloģisko iepakojumu, 31% aptaujāto ir vienaldzīgi pret ekoloģisko iepakojumu un 15% atbildēja cits variants – lielākoties, daļēji svarīgi. Vairāk kā puse aptaujāto apstiprina, ka apmierina kvalitāte, vai vairāk apmierina, nekā neapmierina, savukārt ir arī neliela procentuāla daļa, kuru neapmierina piedāvātā produkta kvalitāte. Pēdējais jautajums bija par cenu, kas arī ir ļoti būtiska un ir no svara. Gandrīz vienlīdzīgi atbildēja uz jautājumu, vai apmierina produkta cena, gan, ka apmierina, gan, ka neapmierina.

7. Tirgus pētījuma secinājumi
1. „Tukuma piens” ražo liela daudzuma un dažādu produkciju sākot no piena līdz pat svaigi spiestai sulai.
2. „Tukuma piens” pārstāv liela daudzuma zīmolus, taču neskatoties uz to zināmākie ir tikai trīs un tie paši „iestrēguši”.
3. Jaunos Baltai Eko jogurtus cilvēki ir novērtējuši pozitīvi, taču ir jāstrāda pie produkta reklamēšanas.
4. „Tukuma piens” ir izveidojis labus, kvalitatīvus ekoloģiskos jogurtus, pozitīvi ir arī ekoloģiskais iepakojums, taču cena, šajā, ekomomiskajā situācijā, iespējams nospēlē lielu lomu, kāpēc cilvēki varētu šos produktus nepirkt.
5. Uzņēmums varētu sadarboties ar ekoloģiskajiem veikaliem, lai tirgotu savu produkciju, mājas lapā ir norādīts, ka sadarbojas ar www.dabasdobe.lv, taču internetveikalā šis produkts nav sastopams.
6. Apstaigājot vairākkārtēji Liepājas lielveikalus bieži vien jogurts nav sastopams veikalu plauktos, kaut gan pirmstam esmu tur pirkusi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register