Secinājumi un priekšlikumi
Pētījuma gaitā, darba autors izstrādāja šādus secinājumus:
1. SIA “Amazone” tirgus segmentācija tiek veikta lauksaimniecības tehnikai vienkopus, nosakot vienotus kritērijus mērķauditorijas noteikšanā, bet šādā veidā uzņēmums ierobežo citu produktu grupu attīstības potenciālu un vēl precīzākas mērķauditorijas noteikšanu.
2. SIA “Amazone” produktu virzīšanā izmanto tradicionālus reklāmas veidus, bet it nemaz nav attīstījuši interneta sniegtās perspektīvas kā rezultātā tiek pazaudēta liela daļa no potenciālā mērķa tirgus.
3. Aptaujā iegūtie dati pierādīja, ka pieredzējušas graudkopju saimniecības par galveno produktu izvēles kritēriju atzīst tehnikas kvalitāti un laba servisa iespējamību, tāpēc uzņēmumam produktu pozicionēšanā jāliek uzsvars tieši uz šiem aspektiem.
4. Pētījums parādīja, ka sējmašīnu mērķauditorija ir racionālas un novatoriskas graudkopības saimniecības lauku novados, kuras spēj novērtēt kvalitāti un apzinās tās nepieciešamību nozarē, kā arī spēj samaksāt prasīto cenu, lai nodrošinātu savas saimniecības progresīvu darbību un saņemtu kvalitatīvu servisa garantiju sev nepieciešamā brīdī.
5. SIA “Amazone” virzot savu produktu tirgū, rūpējas arī par sabiedrības izglītošanu, jo apzinās, ka nākotnē būs nepieciešams kvalificēts darbs spēks, kurš spēs strādāt ar modernu tehniku, kā arī izglītots pircējs spēs novērtēt tehnikas novatorismu un tās izmantošanas iespējas sava saimniecības attīstīšanā, kā rezultātā nākotnē ieguvēji būs visas iesaistītās puses.
…