Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:536385
 
Evaluation:
Published: 28.05.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Tirgus segmentācijas teorētiskie aspekti    7
1.1.  Tirgus segmentācijas būtība, pazīmes un kritēriji    7
1.2.  Produkta pozicionēšana tirgū jeb produkta virzīšana tirgū    10
2.  SIA “Amazone” raksturojums un tirgus segmentācijas analīze    16
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    16
2.2.  Uzņēmuma mērķauditorijas raksturojums    18
2.3.  Produkta pozicionēšana tirgū    20
2.4.  Anketēšanas rezultātu analīze    22
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    33
  Pielikums    35
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Pētījuma gaitā, darba autors izstrādāja šādus secinājumus:
1. SIA “Amazone” tirgus segmentācija tiek veikta lauksaimniecības tehnikai vienkopus, nosakot vienotus kritērijus mērķauditorijas noteikšanā, bet šādā veidā uzņēmums ierobežo citu produktu grupu attīstības potenciālu un vēl precīzākas mērķauditorijas noteikšanu.
2. SIA “Amazone” produktu virzīšanā izmanto tradicionālus reklāmas veidus, bet it nemaz nav attīstījuši interneta sniegtās perspektīvas kā rezultātā tiek pazaudēta liela daļa no potenciālā mērķa tirgus.
3. Aptaujā iegūtie dati pierādīja, ka pieredzējušas graudkopju saimniecības par galveno produktu izvēles kritēriju atzīst tehnikas kvalitāti un laba servisa iespējamību, tāpēc uzņēmumam produktu pozicionēšanā jāliek uzsvars tieši uz šiem aspektiem.
4. Pētījums parādīja, ka sējmašīnu mērķauditorija ir racionālas un novatoriskas graudkopības saimniecības lauku novados, kuras spēj novērtēt kvalitāti un apzinās tās nepieciešamību nozarē, kā arī spēj samaksāt prasīto cenu, lai nodrošinātu savas saimniecības progresīvu darbību un saņemtu kvalitatīvu servisa garantiju sev nepieciešamā brīdī.
5. SIA “Amazone” virzot savu produktu tirgū, rūpējas arī par sabiedrības izglītošanu, jo apzinās, ka nākotnē būs nepieciešams kvalificēts darbs spēks, kurš spēs strādāt ar modernu tehniku, kā arī izglītots pircējs spēs novērtēt tehnikas novatorismu un tās izmantošanas iespējas sava saimniecības attīstīšanā, kā rezultātā nākotnē ieguvēji būs visas iesaistītās puses.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1366500
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register