Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:644191
 
Evaluation:
Published: 08.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga ārējā vide    5
1.1.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    5
2.  Tirgus segmentēšanas cēloņi un mērķi    7
2.1.  Segmentēšanas kritēriji un pazīmes    9
3.  Tirgus segmentēšanas veidi    10
3.1.  Ģeogrāfiskās pazīmes    10
3.2.  Demogrāfiskās pazīmes    10
3.3.  Sociālstruktūras vide    11
3.4.  Nacionālās un kultūras    12
3.5.  Iepirkšanās biežums    13
5.  Tirgus segmentēšanas process    14
5.  Tirgus segmentu veidošana    16
5.1.  AID metode    16
5.2.  Klasteru analīzes metode    17
5.3.  Segmentēšanas matrica    17
  Nobeigums    18
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    20
Extract

Tirgus izpēte ir process, kura laikā tiek ievākta, analizēta un apkopota informācija par patērētājiem. Bet mārketinga pētījumi papildus ietver arī tirgus analīzi, konkurentu darbības analīzi, ekonomikas attīstības posma analīzi. Neapšaubāmi, mūsdienās informācijai ir liela nozīme, jo īpaši biznesa vidē. Apzinoties to, cik dārgi var izmaksāt mārketinga pasākumi neizpētītā vidē, speciālisti veic šādus pētījumus tirgus izzināšanai :
klientu pētījumi;
pētījumi par produkta virzīšanu tirgū;
pētījumi par produktu;
produktu sadales pētījumi;
tirdzniecības pētījumi;
mārketinga vides pētījumi.
Lai nodrošinātu regulāru datu ievākšanas sistēmu, uzņēmumi izmanto mārketinga informācijas sistēmas, kas, piemēram, lielveikalos uzskaita katru pirkumu, līdz ar to uzņēmējs var zināt un pasūtīt nepieciešamo preču daudzumu.
Uzņēmuma veiksmīga darbība ir atkarīga no tā, cik vērīgus produktus tas spēj piedāvāt un vai šie produkti atrod savus pircējus, un ja atrod, tad vai šie produkti spēj apmierināt pircēju vēlmes.
Ar tirgus segmentēšanas palīdzību uzņēmums precīzi nosaka savas produkcijas patērētāju.
Studiju darba mērķis: Pētīt un analizēt tirgus segmentāciju.
Definētā darba mērķa sasniegšanai pētījumu procesa ir pakārtoti šādi darba uzdevumi:
1.Pētīt literatūru par tirgus segmentāciju, raksturojot:
1.1.Mārketinga ārējo vidi;
1.2.Tirgus segmentēšanas cēloņus un mērķus;
1.3.Tirgus segmentēšanas principus un pazīmes;
1.4.Tirgus segmentēšanas īpatnības;
1.5.Tirgus segmentēšanas procesu;
1.6.Tirgus segmentu veidošanas metodes.
Mārketinga vide ir apstākļu un nosacījumu kopums, kurā tiek īstenoti uzņēmuma mērķi saistībā ar produkcijas realizāciju un pārdošanu.
Mārketinga visi pieņemts iedalīt:
ārējā vidē, kas, savukārt, iedalās tieši un netieši ietekmējošā vidē.
iekšējā vidē.
Pastāv dalījums arī mikrovidē un makrovidē.

1.1. NETIEŠI IETEKMĒJOŠĀ ĀRĒJĀ VIDE
Mārketinga ārējā vide – ārpus uzņēmuma darbojošos subjektu un nosacījumu kopums, kas atstāj iespaidu uz mārketinga dienestu veidoto izdevīgo savstarpējo sadarbības attiecību attīstīšanu un uzturēšanu ar mērķa klientu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register