Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:682603
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.06.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Tirgus segmentācijas pazīmes    3
1.1.  Segmentācijas objektīvās pazīmes    3
1.2.  Segmentācijas subjektīvās pazīmes    6
2.  Segmentēšanas process    9
3.  Mērķtirgus stratēģija    12
4.  Izmantotā literatūra    15
5.  Pielikums Nr.1    16
6.  Pielikums Nr.2    18
Extract

Lai sāktu risināt tirgus segmentēšanas problēmas, vispirms ir jānoskaidro, ko nozīmē jēdziens tirgus segmentācija. Tirgus segmentācija ir pircēju iedalīšana pēc motīviem un pazīmēm. Uzņēmums ar savu piedāvāto preci nevar apkalpot visus gan patēriņa, gan industriālā, gan kāda cita tirgus pircējus, jo tie dažādi izlieto šo preci un iegādājas dažādas motivācijas dēļ. Taču segmentācija nozīmē, ka preci piedāvā, maksimāli ievērojot pazīmes, lai patērētāju skaits būtu pēc iespējas lielāks. Segmentāciju ietekmē vairāki faktori, un, ja tos neievēro, rodas lielas problēmas ar preces realizēšanu. Pietiek neievērot tikai kādu no tiem, lai darbs nebūtu sekmīgs. Visi faktori ir ļoti cieši saistīti. Tie ir vesels kopums, ar kuru palīdzību ražotājs samazina riska pakāpi savas produkcijas realizēšanā.
1.1. Segmentācijas objektīvās pazīmes

Objektīvās pazīmes iedalās vēl sīkāk:
ģeogrāfiskā,
demogrāfiskā,
sociāli ekonomiskā,
kultūras
nacionālā.
Ģeogrāfiskā pazīme - tā nosaka ne tikai tirgus teritoriālo aspektu visa tirgus vai atsevišķas valsts mērogā, bet arī palīdz pieņemt lēmumu par pieprasījumu pēc noteiktās preces. Šī pazīme ir raksturīga pilsētām un laukiem, kā arī pilsētām ar dažādu iedzīvotāju skaitu. Pastāvot patērētājiem vienādiem apstākļiem, patērētājs var dot priekšroku kādai konkrētai precei atkarībā no tā, kur viņš dzīvo. Nav taču izdevīgi braukt uz pilsētas otru malu, lai iegādātos konkrēto preci. Tāpēc labāk ir tuvāk dzīves vietai nopirkt to. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register