Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:870070
 
Evaluation:
Published: 16.12.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Segmentācijas nozīme    5
3.  Patēriņa tirgus segmentācijas kritēriji    7
3.1.  Reģionāli kritēriji    7
3.2.  Demogrāfiski kritēriji    8
3.3.  Patērētāju dzīves stils    9
3.4.  Segmentēšana pēc psiholoģiskā principa    11
3.5.  Segmentēšana pēc uzvedības principa    12
4.  Mārketinga stratēģijas tirgus segmentiem    16
4.1.  Nediferencēts mārketings    16
4.2.  Diferencēts mārketings    17
4.3.  Koncentrētais mārketings    18
5.  Segmentēšanas process. Pozicionēšana    20
6.  Starptautiskā tirgus segmentēšana    22
7.  Efektīvu segmentu būtiskās īpašības    23
8.  Mans sapņu uzņēmums    26
9.  Secinājumi    32
10.  Pielikums (segmentēšanas bāzes un plašas pielietošanas preces)    34
11.  Izmantotās literatūras saraksts    35
Extract

Mana kursa darba tēma ir “tirgus segmentācija”. Šī kursa darba galvenais mērķis ir rast atbildi uz dažādiem jautājumiem, kuri ir saistīti ar tirgus segmentācijas procesu. Kāpēc tā ir vajadzīga? Ko tā dos? Segmentācijas stiprās puses un nepilnības. Mēģināšu piedāvāt efektīvākas tirgus segmentēšanas metodes, ārzemju un Latvijas pieredzi šajā jautājumā, atradīšu visefektīvākus tirgus segmentus manam sapņu uzņēmumam.
Taču sākumā ir jāsaprot, ko vispār nozīmē jēdziens- tirgus segmentācija. Definīcija skan – tirgus sadalīšana noteiktās pircēju grupās jeb tirgus segmentos. Katrai grupai var būt nepieciešamas īpašas preces un konkrēti tirgvedības pasākumi. Patēriņa preču tirgū parasti notiek pēc šādām pazīmēm: 1) pēc ģeogrāfiskās pazīmes (valsts, pilsētas lielums, klimats u.c) 2) pēc psiholoģiskās un sociālās pazīmes (sabiedriskie slāņi, personības tips u.c) 3) pēc pircēju rīcības kritērijiem (pirkšanas motivācija, klienta statuss, attieksme pret preci u.c) 4) pēc demogrāfiskās pazīmes (vecums, dzimums, ienākumu līmenis, izglītība, reliģiskā pārliecība u.c). Ražošanas resursu tirgū parasti notiek pēc ģeogrāfiskās pazīmes, pircēju rīcības kritērijiem u.c.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register