Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,63 (14%)
Discounted price*:
3,86
Purchase
Add to Wish List
ID number:519269
Author:
Evaluation:
Published: 01.08.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Tirgus segmentēšanas loma uzņēmējdarbībā    6
1.1.  Segmentācijas būtība un nozīme    6
1.2.  Segmentācijas raksturlielumi un kritēriji    7
1.3.  Segmentācijas efektivitāte    12
1.4.  Tirgus aptveršanas stratēģijas    13
2.  Tirgus segmentēšana SIA „X”    15
2.1.  Uzņēmuma darbības raksturojums    15
2.2.  Uzņēmuma tirgus segmentēšanas novērtējums    18
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    23
  Izmantotā literatūra    24
Extract

Pēc prakses laikā veiktajām aptaujas anketām un rezultātu apkopošanas, darba autore ir secinājusi, ka daļa cilvēku iepērkas šajā uzņēmumā tikai tādēļ, ka apmierina apkalpošanas kvalitāte un personāls. Pārsvarā ir regulāri pircēji jo veikals neatrodas pilsētas centrā, kur varētu ienākt nejauši garāmgājēji. Ir izveidota speciāla sistēma veikala kases aparātam, kas ir pieejama tikai regulāriem klientiem ar augstu uzticības pakāpi gan uzņēmumam, gan produktam.
No piegādātājiem preces iegādājas arī pēc dažādu lielumu iepakojumiem. Tas ir svarīgi, jo ir pircēji, kuriem mājās ir tikai viens kaķis. Šiem pircējiem nav nepieciešams iegādāties 10 kilogramus lielu barības paku, bet pietiks ar pieejamām 300-500 gramu paciņām. Tas pats attiecas uz barībām vistām, lopiem, suņiem. Ir pieejamas viena un tā paša ražotāja preces dažāda lieluma iepakojumos.

Secinājumi
1. Uzņēmumam jākoncentrē spēki uz pircējiem, kuriem ir līdzīgas vēlmes un vajadzības.
2. Viens no izplatītākajiem veidiem ir tirgus segmentēšana pēc ģeogrāfiskiem raksturlielumiem.
3. Lai gūtu lielāku labumu, jānosaka efektīvākais un konkurētspējīgākais segments.
4. Svarīgākais uzdevums ir izvēlēties īsto tirgus segmentu un pareizi to iekarot.
5. Uzņēmuma klienti galvenokārt ir lauksaimnieki.
6. Ir iekarota diezgan stabila vieta tirgū.
7. Tiek piedāvāts plašs sortiments, laba komunikācija ar pircējiem.
8. Gadu laikā ir mainīti un izmēģināti vairāki tirgus segmenti.
9. Uzņēmums darbojas vairākos, bet mazos segmentos.
10. Visi klienti, pirmkārt, tiek segmentēti pēc ģeogrāfiskā raksturlieluma.
11. Uzņēmums kopumā darbojas septiņos segmentos.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Tirgus segmentēšana SIA "X"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/519269

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register