Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:764866
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tirgvedības plānošanas būtība    4
2.  Tirgvedības plānošanas process tirdzniecības uzņēmumā    10
2.1.  Tirgus iespēju analīze    10
2.2.  Tirgvedības plāna sastāvdaļas    15
3.  Tirgvedības pasākumu plānošana SIA “Māja”    21
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    28
Extract

Šodien, kad Latvijas tirgū globalizācijas procesu ietekmē ienāk arvien vairāk ārzemju uzņēmumu, laikākad mainās uzņemējdarbības vide, strauji pieaug tirgvedības loma. Šādā situācijā tirgvedības procesa plānošana kļūst par būtisku konkurences priekšrocību, salīdzinot ar uzņēmumiem, kuros tirgvedības plānošana nenotiek vai ir vāji attīstīta. Tāpēc svarīgi apgūt plānošanas prasmi. Plānošana dod iespēju būt līdzvērtīgiem ar tiem uzņēmumiem, kuros strateģiska tirgvedības plānošana ir uzņēmuma darbības kultūras sastāvbdaļa jau desmitiem gadu.
Konkurences apstākļos ikvienam tirdzniecības uzņēmumam galvenais uzdevums ir veiksmīga klientu piesaiste, preču pārdošana. Ar katru gadu tirgū aug konkurence un ir grūti noturēties stabilās pozīcijās. Tāpēc katram uzņēmumam aktuāli ir noteikt, kuras ir rentablas un peļņu nesošas. Ļoti aktuāli izmantojot dažādas tirgvedības metodes, noteikt nozīmīgumu tirgū, vēlāk izanalizējot un izstrādājot attīstības plānu.
Izveidojot imidžu jebkuram uzņēmumam ir nepieciešams, izcelties starp savas nozares konkurentiem, ko realizēt palīdz reklāmas pakalpojumi – vizītkartes, bukleti, katalogi, reklāmas stendi un tamlīdzīgas lietas. Kad uzņēmumam sāk kristies pieprasījums, tad nekavējoties jāreaģē, jo jebkura aizkavēšanās uzņēmumam var maksāt ar izstumšanu no tirgus.
Latvijā tirgvedības attīstības vēsture ir pavisam īsa, nedaudz vairāk par desmit gadiem. Uzņēmumu īpašniekiem bieži vien trūkst nepieciešamo zināšanu šajā jomā. Tāpēc lietderīgi apgūstot tirgvedību, apgūt arī prasmes tās plānošanā.
Tirgvedības pasākumu planošana tirdzniecības uzņēmumā tiks apskatīta balstoties uz SIA”Māja” (nosaukums ētisku apstākļu dēļ mainīts). SIA “Māja” ir saimniecības preču veikals Rēzeknē Ziemeļu rajonā.
Studiju darba mērķis : izpētīt tirgvedības plānošanas procesu tirdzniecības uzņēmumā.
Darba uzdevumi:
1.Apskatīt tirgvedības plānošanas būtību un nozīmi.
2. Noskaidrot tirgus iespēju analīzes principus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1202152
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register