Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:499666
 
Evaluation:
Published: 12.10.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Uzņēmuma apraksts    5
  Makro un mikro vides analīze    6
  Mikro vide    6
  Makro vide    6
  Nozares analīze    9
  Bostonas Konsultantu Grupas matrica    11
  Tā kā mobilo pakalpojumu tirgus ir relatīvi jauns tirgus, kurš gan ļoti strauji attīstās, tad mums būtu ar firmas iespiešanu tirgū jāuzlabo pakalpojumu kvalitāte, jāpazemina cenas, pēc iespējas vairāk jāreklamē prece, tādējādi pamudinot pircējus izmantot tieši mūsu firmas pakalpojumus. Tas būtu visefektīvākais veids, jo tirgus nav vēl piesātināts ar “precēm”. Jāatzīst, ka mūs sagaida spēcīgie konkurenti, ar kuriem būs ļoti grūti cīnīties, tomēr tas ir arī iespējams, izmantojot pareizu stratēģiju un darbības metodes    11
  Portera piecu spēku modelis    12
  Lai uzņēmums varētu gūt peļņu, tam ir jābūt stipram attiecībā pret konkurentiem. Tāpēc mums ir svarīgi, ka nedrīkst ieņemt viduvēju pozīciju tirgū, jo tas var novest pie stagnācijas un konkurences pozīcijas zaudēšanai    12
  Lai sīkā izpētīt nozari, izmanto arī Portera 5 spēku modeli, kura mērķis ir parādīt iespējamas attīstības stratēģijas    12
  Ka katrs no modeļa vienībām varētu ietekmēt mūsu firmas attīstību?    12
1.  Potenciālie dalībnieki – tās varētu būt visas firmas, kas pašlaik nodarbojas ar informācijas tehnoloģijām (datoriem, internetu pieslēgšanu, fiksētu telefona līnijas nodrošināšanu), jo šie te firmām, lai iespiestos šajā nozarē, būtu mazākas ražošanas izmaksas, jo viņām jau ir vajadzīgas tehnoloģijas un kaut kādi nepieciešami resursi biznesa uzsākšanai. Bet principā nozarē var iekļūt arī citi dalībnieki    13
2.  Piegādātāji – vai ražotspēja, tā ir pati mūsu firma, jo mēs sniedzam pakalpojumus, kurus arī mēs “ražojam”. Tāpēc šajā ziņā mūsu panākumi ir atkarīgi no firmas darbošanās    13
3.  Konkurenti nozarē – mūsu gadījumā tie ir LMT un Tele2. Konkurenti var arī dažādi variēt ar cenām, un ņemot vērā, ka abām firmām jau ir zināma veiksmīga darba pieredze tirgū, viņi var arī dažādi ietekmēt mūsu darbošanās    13
4.  Pircēji – mēs esam ieinteresēti vairāku pircēju iekarošanai. Pircēji var tāpat ietekmēt veiksmīgu biznesu, stāstot saviem draugiem un paziņām par mūsu tīkla kvalitāti, labu klientu apkalpošanu, tādējādi veicot savdabīgu reklāmu. Lielākais klientu skaits garantē mums lielāko peļņu    13
5.  Substitūti – principā mobilu telefonu izmantošana pašlaik visā pasaulē jau ir kļuvusi var neaizvietojamu daļu ikdienā daudzu cilvēku vidū, jo īpaši biznesa cilvēku vidū. Tomēr šo pakalpojumu aizvietotāji varētu būt visas firmas, kas nodarbojas ar citu sakaru uzstādīšanu, piemēram, interneta firmas, fiksētas līnijas uzstādīšanas uzņēmumi. Viņi ar zemām cenām var samazināt mūsu peļņu. Piemēram, daudz cilvēku, kuriem ir brīva pieeja internetam, sūta īsziņas no interneta, jo tas ir lētāk un daudziem arī ērtāk, nevis izmanto šīm nolūkam mobilus telefonus    13
  Konkurences analīze    14
  Informācija par konkurentiem    14
  Vispārēja konkurences analīzes metode    15
  General Electric stratēģija    15
  Tirgus pievilcība    15
  Biznesa stiprums    15
  Tirgus pievilcība    16
  Biznesa stiprums    16
  Vispārēja konkurentu novērtējuma metode    17
  Konkurences stratēģijas    17
  SVID analīze    19
  Segmentēšana    21
  Segmentēšana – tā ir tirgus dalīšana pēc pircēju grupām, atkarībā no to vajadzībām, rīcības un attieksmes pēc mārketinga pasākumiem    21
  Mobilo telefona pakalpojumu lietotāju tirgu mēs dalīsim sekojošās kategorijās    21
  Mērķtirgus noteikšana    22
  Uzņēmuma “Veiksmes atslēga”    23
  Par uzņēmuma “Veiksmes atslēgu” uzskata uzņēmuma faktoru un īpašību kopumu, kas nodrošina īpašu vietu patērētāju apziņā un pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesā    23
  Pircēju rīcības modelis    24
  Pircēja rīcība    24
  Pircējs    24
  Psiholoģiskie    24
  Personiskie    24
  Kultūras    24
  Sociālie    24
  Ekonomiskie    24
  Pircēja izvēle    25
  Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģija    27
  Misija    27
  Mērķi    27
  Stratēģija    27
  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    28
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
Extract

Mobilais telefons ir neatdalāma mūsu dzīves daļa, jo kļūst par galveno saziņas līdzekli, dod iespēju paspēt mūsdienu dzīves ritmam un nopelnīt vairāk naudas. Kaut gan Latvija vēl ir attīstoša valsts, statistiskie dati liecina, ka ap 1 miljonu iedzīvotāju lieto mobilus telefonus1 (ja pieņemt, ka Latvijas iedzīvotāju skaits ir 2.4 milj. cilvēku, tad sanāk aptuveni 41.6%). Tā kā mobilo sakaru tirgū vērojams liels pieprasījums, mēs nolēmām rakstīt uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīzi un darbības plānošanu tieši par šo tematu.
Lai mēs varētu pētīt mūsu tematu, mūsu darbam mēs izvirzījām šādus mērķus:
1.veikt mikro un makro vides analīzi;
2.aprakstīt pircēja rīcības modeli;
3.veikt mērķtirgus noteikšanu;
4.veikt pircēju segmentēšanu.
Lai varētu sasniegt izvirzītus mērķus, mēs izvirzījām šādus uzdevumus mūsu darbam:
1.veikt nozares analīzi;
2.veikt konkurences analīzi;
3.veikt SVID analīzi;
Lai varētu veikt uzdevumus, mēs izmantojām šādas pētījuma metodes:
ekonomiskā analīze;
statistiskās analīzes metodes: salīdzināšana, grupēšana, vidējo relatīvo lielumu, indeksu u.tml. aprēķināšana;
ekonomiski matemātiskās metodes;
tabulas un grafiskās metodes;…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1119435
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register