Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:483965
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.09.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Analītiskā daļa    7
1.1.  Uzņēmuma struktūra    7
1.2.  Uzņēmuma iekšējā un ārējā vide    9
1.2.1.  Uzņēmuma iekšējā vide    9
1.2.1.1.  Ienesīgums, esošā tirgus daļa    9
1.2.1.2.  Visaptverošie mārketinga mērķi    11
1.2.2.  Ārējā vide    12
1.2.2.1.  Makrovides faktori    12
1.2.2.3.  Patērētāju raksturojums    15
2.1.  Konkurence    18
1.5.  SVID analīze    21
2.  Ekonomiskā daļa    25
2.1.  Reklāmas loma uzņēmumā    25
2.2.  Cenu veidošanas stratēģija uzņēmumā    30
2.3.  Produkcijas noieta stimulēšana    37
3.  Tehniskā un tehnoloģiskā daļa    42
3.1.  Tīmekļa vietas vērtēšanas kritēriji    42
3.2.  Kas jāņem vērā sagatavojot attēlu    43
3.3.  Programmas izveidošana un teksts    44
3.4.  Programmas MS FrontPage aktivizēšana    47
3.5.  Jaunas lappuses izveidošana    49
4.  Darba un dabas aizsardzības daļa    50
  Secinājumi un priekšlikumi    58
  Bibliogrāfiskais saraksts    61
Extract

Mūsdienu konkurences apstākļos ikvienam uzņēmumam galvenais uzdevums ir veiksmīga klientu piesaiste, preču un pakalpojumu pārdošana. Ar katru gadu tirgū aug konkurence un ir grūti noturēties stabilā pozīcijā. Tāpēc katram uzņēmumam aktuāli ir noteikt preces un pakalpojumus, kuri ir rentabli un peļņu nesoši. Ļoti aktuāli izmantojot dažādas mārketinga metodes, noteikt preces un pakalpojumu nozīmīgumu tirgū, vēlāk izanalizējot un izstrādājot attīstības plānu.
Makšķerēšanas piederumi nav pirmās nepieciešamības produkts. Izveidojot imidžu jebkuram uzņēmumam ir nepieciešams, izcelties starp savas nozares konkurentiem, ko realizēt palīdz reklāmas pakalpojumi – vizītkartes, bukleti, katalogi, reklāmas stendi un tamlīdzīgas lietas. Kad uzņēmumam sāk kristies pieprasījums, tad nekavējoties jāreaģē, jo jebkura aizkavēšanās uzņēmumam var maksāt ar izstumšanu no tirgus.
Darbā tiek izskatīta un izanalizēta makšķerēšanas piederumu izplatīšanas uzņēmums SIA ‘’Bergers’’, tās produkcijas un pakalpojumu klāsts.
Par diplomdarba darba mērķi autors izvirza – tirgzinības plānošana uzņēmumā.
Lai sasniegtu izvirzītos mērķus, autors izvirza sekojošus uzdevumus:
Izpētīt SIA’’Bergers’’ iekšējo vidi, lai varētu noteikt uzņēmuma stiprās un vājās puses;
Izpētīt SIA’’Bergers’’ ārējo vidi, lai varētu novērtēt uzņēmuma draudus un iespējas;
Veikt konkurentu analīzi, lai varētu novērtēt konkurentus, kas darbojas reklāmas tirgū;
Veikt uzņēmuma SVID analīzi, lai izanalizētu, ka uzņēmuma vājās puses pārvērst par stiprajām, un draudus pārvērst par iespējām;…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,48 €
Work pack Nr. 1248383
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register