Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:610679
 
Evaluation:
Published: 07.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Mērķis    3
  Transporta apkalpošanas kvalitāte un tās paaugstināšanas ceļi    4
1.1.  Kvalitātes rādītāji    4
1.2.  Pamatrādītāji pasažierpārvadājumu kvalitātes noteikšanā un kvalitātes koeficients    5
1.2.1.  Brauciena ērtība    5
1.2.2.  Laika faktors    6
1.2.3.  Pārvadājuma drošība    6
  Pasažieru pārvadājumu kvalitātes koeficienta noteikšanas, balstoties uz apkalpošanas līmeni autobusu satiksmi pilsētā    7
2.1.  Pārvadājumu kvalitātes novērtējums, ieverojot laika un komforta faktorus    8
3.  Kvalitātes paaugstināšanas ceļi    11
  Secinājumi    12
  Izmantojama literatūra    13
Extract

1.1. Kvalitātes rādītāji
Kvalitāte – ir izstrādājuma vai pakalpojuma īpašību un raksturojumu kopums, kurš nosaka to spēju apmierināt noteiktas vai paredzamās vajadzības. Kvalitātes jēdziena sarežģītība slēpjas tā daudznozīmīgumā, respektīvi, kvalitātes jēdzienu var skatīt no filozofiskā, sociālā, ekonomiskā, tehniskā un cita redzes viedokļa.[1]
Transporta apkalpošanas kvalitāte ir atkarīgā no pakalpojumu kvalitātes rādītājiem, tarifa lieluma un tādiem piegādes kvalitātes apstākļiem kā savlaicīgums un kravu drošība vai arī pasažieru drošība.
Pakalpojumu kvalitātes rādītāji dalās vairākas grupās:
1) izmantojamība- sabiedriskā transporta pakalpojuma apjoms ģeogrāfiskā izvietojuma, kustības intensitātes un transporta veida izteiksmē;
2) pieejamība- piekļuve sabiedriskajam transportam, nodrošinot sasaisti ar dažādiem sabiedriskā transporta veidiem;
3) informēšana- sistemātiska informācijas nodrošināšana par sabiedrisko transportu;
4) laiks – laika aspekti, kas būtiski braucienu plānošanā un veikšanā;
5) pasažieru apkalpošana – sabiedriskā transporta pakalpojuma elementi, kas ieviesti, lai nodrošinātu iespējami visciešāko saskaņu starp ikdienas sabiedriskā transporta pakalpojumu un jebkura individuāla pasažiera prasībām;
6) komforts – pakalpojuma elementi, kas ieviesti ar nolūku padarīt sabiedriskā transporta braucienu relaksējošāku un patīkamāku;
7) drošība – pasažieru personīgās drošības sajūtu no faktiski ieviestajiem drošības pasākumiem un plānotām darbībām pasažieru informēšanai par šiem pasākumiem. [2]…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register