Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:948417
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Transporta nozares attīstība Latvijā    7
1.1.  Transporta loma Latvijas tautsaimniecībā    7
1.2.  Transporta veidi    9
2.  Uzņēmuma iekšējā vide    12
2.1.  Transporta uzņēmums kā organizācija    12
2.2.  Mērķi    13
2.3.  Darbinieki    15
2.4.  Struktūra    16
2.5.  Darba kultūra    18
2.6.  Tehnoloģija    19
3.  Uzņēmuma ārējā vide    22
3.1.1.  Patērētāji    23
3.1.2.  Konkurenti    26
3.1.3.  Piegādātāji    28
3.1.4.  Likumdošana    28
3.1.5.  Sabiedriskās organizācijas    31
3.2.  Uzņēmumu netieši ietekmējošā ārējā vide    32
3.2.1.  Valsts ekonomiskais stāvoklis    33
3.2.2.  Sociālkultūras attiecības    34
3.2.3.  Valsts politika    35
3.2.4.  Zinātnes un tehnikas progress    37
3.2.5.  Starptautiskās attiecības    37
3.3.  Transporta uzņēmuma ietekmējošo faktoru novērtējums    40
3.4.  Autotransporta uzņēmuma un nozares SVID analīze    41
  Secinājumi    43
  Bibliogrāfiskais saraksts    44
Extract

Darba tēma ir transporta uzņēmuma iekšējā un ārējā vide. Transports ir tā tautsaimniecības nozare, bez kuras nevar pastāvēt neviena cita ražotne. Latvijas izdevīgais ģeogrāfiskais stāvoklis rada labas iespējas pasažieru un kravu pārvadājumu attīstībai. Efektīva un konkurētspējīga transporta sistēma ir svarīgs priekšnoteikums valsts ekonomiskās attīstības nodrošināšanai. Šī tēma ir aktuāla šobrīd un būs arī turpmāk, tā kā katra uzņēmuma stratēģijai jāattīstās atbilstoši videi, kurā tas darbojas un arī uzņēmuma iekšējo elementu un savstarpējo sakarību ignorēšana var radīt konfliktus uzņēmumā, padarīt tā darbību neefektīvu.
Tā kā jebkura uzņēmuma mērķis ir peļņa, bet resursi ir ierobežoti , tad uzņēmumam ir jāpielāgojas videi, kurā tas darbojas.
Darba mērķis ir pēc iespējas vispusīgāk apskatīt transporta uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, kurā tas darbojās, gan no teorētiskā, gan praktiskā viedokļa, kā arī izanalizēt uzņēmējdarbības vides un uzņēmuma iekšējo elementu ietekmi uz transporta uzņēmuma darbību.
Darba uzdevumi ir sekojoši:
pēc iespējas vispusīgāk apkopot pieejamo literatūru par konkrēto tēmu;
veikt informācijas avotu analīzi;
veikt statistisko datu analīzi;
veikt SVID analīzi autotransporta uzņēmumam un nozarei.
Darbā tiks apskatīts tikai viens no transporta veidiem – autotransports, tā kā visus transporta veidus bakalaura darba ietvaros apskatīt nav iespējams.
Temata izstrādāšanas metodes ir pieejamās informācijas apkopošana, tās analīze un autotransporta uzņēmuma un nozares SVID analīze.
Izmantotās literatūras avoti pamatā ir mācību līdzekļi, kuri ir uzskaitīti bibliogrāfiskajā sarakstā. Pamatā tiek izmantota V. Praudes un J. Beļčikova grāmata “Menedžments”, N. Sprancmaņa grāmata “Transporta pakalpojumu ekonomika un organizācija ”, kā arī statistikas krājumi, likumi un internetā pieejamie dati.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1135684
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register